Urari si mesaje de felicitare de 1 Martie

Urări și mesaje de felicitare de 1 Martie

1. Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!

2. Un martisor virtual purtator de sentimente 100% veritabile. Te iubesc. La multi ani de martisor!

3. Daca imi pierd buzele te sarut cu ochii, daca-mi pierd ochii te sarut cu inima, daca-mi pierd inima o gasesc sigur la tine.



4. De sub zapada a rasarit un ghiocel, mi-a soptit ceva la ureche: “A sosit primavara!”.

5. Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!

6. Fara tine… ratacesc la intamplare si toate cararile vietii imi sunt pustii… Fara tine… sunt praf risipit inutil peste lucruri… Si dor si plecare… sunt Fara tine… Dragostea mea!!

7. 1 Martie reprezinta inceputul primaverii, anotimpul iubirii. Sa te indragostesti pasind prin raze, culegand ghiocei si impartind zambete...

8. Cu aceasta urare aduc primavara in sufletul tau: deschide-ti inima, fa loc clipelor frumoase!
 

9. Parfum suav de ghiocei, purtand o primavara-n ei, un soare cald si luminos, sa porti in piept...te rog frumos...

10. Primele raze de soare ale primaverii ne duc cu gandul la dragoste, speranta si noroc, fie ca aceasta primavara sa fie un nou inceput pentru fiecare .

11.Sa ramai mereu ca o primavara, ca o ciocarlie in inaltul cerului, ca o lacramioara…

12. Sa vezi o lume intr-un fir de nisip si cerul intr-o salbatica floare, sa tii infinitul in causul palmei si eternitarea in fuga unei clipe…

13. Te iubesc nu numai pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu cand sunt langa tine.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال