Cine e tatoasa din reclama Carpatina Sport TV

Sincer să fiu reclama nu mă atrage pentru că după gusturile mele e slabută. In schimb ce m-a contrariat a fost sfarşitul ei, în care prezentatoarea se udă abundent pe bluză, până i se văd sfârcurile.


Concluzia pe care o trag eu din reclama asta e că apa e bună doar de aruncat pe haine. Lăsând deoparte reclama în sine, eu vreau să o scot în evidenţă pe cea care joacă în rolul principal : Rodica Miron. Cu greu am găsit numele ei căci nu urmăresc emisiunile grupului Intact unde am înţeles că lucrează sau a lucrat ca asistentţ pentru Moraru în showul Răi da buni.
In fine, Rodica Miron cică e moldoveancă născută pe 10 aprilie 1988 (adică ieri - La multi ani!) si aciuată pe la noi, prin Bucuresti.
Dar iată şi câteva imagini cu ea de pe pagina ei de Facebook

miron rodica tipa din reclama la carpatina sport tv intr-o rochie superba

miron rodica tipa din reclama la carpatina sport tv intr-o rochie superba

miron rodica tipa din reclama la carpatina sport tv intr-o rochie superba

miron rodica tipa din reclama la carpatina sport tv


Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال