Urari si mesaje de dragoste de Sfantul Valentin

 Urări și mesaje de dragoste de Sfântul Valentin

Se apropie Sfantul Valentin si multi din noi au langa ei o persoana iubita carora doresc sa le trimita un mesaj insa nu stau prea bine cu inspiratia. Asa ca va ofer in continuare cateva mesaje dragute pe care puteti sa le trimiteti persoanei iubite.

Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritoare. Te iubesc, draga mea!


Iti multumesc ca ai introdus cuvantul Dragoste in dictionarul vietii mele! Te iubesc enorm, iubirea mea

Privesc soarele si vad parul tau auriu, privesc marea si vad ochii tai albastri, privesc lumea si te vad doar pe tine! Te iubesc atat de mult!

Sa iubesti inseamna sa traiesti prin celalalt, sa simti nevoia de a-i povesti, de a-i cere un sfat, de a-i darui. Sa iubesti inseamna sa te completezi prin celalalt. Happy Valentine's Day! 

Alaturi de tine simt ca pot sa lupt, sa rad, sa daruiesc... sa traiesc. Te iubesc mult!

    
Nu mai am nevoie de concediu pentru ca tu esti vacanta mea si cu gandul la tine calatoresc prin cele mai ascunse locuri... pe care doar iubind le poti descoperi. Esti dragostea mea si te iubesc din tot sufletul!

Daca imi dai sansa de a-ti demonstra ca suntem suflete pereche, imi voi petrece fiecare zi din viata sarbatorind Ziua Indragostitilor cu tine! 
Tu ma faci sa rad. Tu ma faci sa plang. Tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci strig: Te iubesc! 
As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei.Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!

Soarele nu ar fi portocaliu, marea nu ar fi albastra, eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu...

Nu stiu ce-i noaptea sau ziua, nu stiu ce-i lumea fara chipul tau chiar daca sunt atatea pe lume, nu stiu cine sunt eu sau ce legatura mai am cu lumea daca tu nu ai fi langa mine, nu stiu cine poate sa imi spuna te iubesc sau sa ma alinte ca tine, caci tot ce vad in jur e tristete si nepasare, atunci cand apari tu senin sunt eu si viu si plin de a te iubi, pe tine, cea mai iubita pamanteanca...



Cu toate ca pentru noi fiecare zi petrecuta impreuna reprezinta un "Valentine's Day" datorita imensei iubiri pe care ne-o purtam, profit totusi de aceasta sarbatoare pentru a-ti reaminti ca te iubesc enorm, te iubesc din tot sufletul, te iubesc acum si TE VOI IUBI pentru totdeauna...
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال