Texte de agatat

 Intotdeauna agatatul unei fete, sau femei a acreat probleme barbatilor pentru ca de multe ori acestia nu au stiut cum sa o abordeze si mai ales ce sa ii spuna. De aceea ne-am propus sa adunam la un loc cat mai multe texte de agatat cu care sa incercati sa dezghetati atmosfera.

Atentie, vorbim despre texte si nu tactici de agatat. Acestea sunt cu totul alta mancare de peste.

 Iata in continuare cateva texte de agatat:
Frumoaso, trebuie sa fii tare obosita, pentru ca toata ziua ai umblat prin mintea mea

Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?

Sunt ca un computer ... poti sa te joci cu mine toata ziua

Crezi in dragostea la prima vedere sau trebuie sa plec si sa ma mai apropii o data?

In afara sa fii sexi, ce altceva mai stii sa faci?

Scuza-ma, poti sa imi imprumuti numarul tau de telefon? Tocmai l-am pierdut pe al meu.

Esti atat de fierbinte incat s-au aburit geamurile in bar.



Am avut o zi proasta si intotdeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?   

Sunt atat de fastacit incat am uitat care era cea mai tare fraza a mea de agatat.

Stii, tocmai mi-am dat seama ca semeni leit cu viitoarea mea prietena.

Stiu ca laptele ajuta corpul sa arate bine, dar, draga mea, tu cat de mult ai baut?

Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?

In medie, o persoana se indragosteste de 7 ori pana la casatorie. Draga mea, esti a saptea...

De obicei nu ma intalnesc cu fotomodele, dar, fie...uite telefonul meu...

Tatal tau e extraterestru? Altfel nu se explica de ce nu exista nicio fata pe lume la fel de frumoasa ca tine

Esti ca o scoica...greu de deschis, dar perla dinauntru merita toate eforturile

Daca as avea un ban pentru fiecare fata la fel de frumoasa ca tine pe care am intalnit-o pana acum, as avea...un ban

Hei...e cald aici? Caci simt ca ma topesc dupa tine...

Cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine.

Iei lectii de dans? Pentru ca eu nu am mai vazut un mers atat de gratios

Cum e sa fii cea mai frumoasa fata din incapere ?

Ti-as cumpara o bautura dar as fi gelos pe pahar.

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال