Bancul zilei 25 octombrie 2013

Bancul zilei 25 octombrie 2013

O nimfomană super-bogată dă un anunţ într-un ziar internaţional:
“Nimfomană, ofer 1.000.000$ celui care îmi va oferi 100 de orgasme într-o noapte”.
A doua zi se prezintă la ea un american:
- Eu sunt rău, dar’ rău de tot şi-am să te rup în două!
Trece americanul la treabă şi-i dă bătaie: o dată, de 10 ori, de 20 de ori…când ii moare “problema”.
A treia zi vine un rus:
- Cucoană, fii pregătita de ce-i mai rău! Beau o vodcă şi vin!… şi începe rusul: o dată, de 10 ori, 20, 30 … 70 şi îl lasă şi pe el “treaba”.


Într-un târziu vine şi un ardelean:
- Domniţă dragă, mai e valabil anunţul cela?
- Normal că mai este!
- No, bine, c-am venit şi io să te dezmierd niţel, dar am o problemă: nu ştiu defel a număra.
- Pai, nu-ţi fă probleme, la fiecare orgasm tragem o linie cu creta pe podea.
- No bine dară…
Şi începe şi ardeleanul să “tragă la vâsle”, de 10 ori… 30… 70… 90… Nimfomana se sperie şi-şi spune în gând: “Măi, dar cum să-i dau eu nespălatului ăstuia 1.000.000$ şi am şi obosit”. Şi începe sa trişeze: 91, 91, 93, 93, 93, 93.
- Dar bine, domniţă, dară n-o mai fost 93 o dată?
- Nu, mă ţărane
– Binelea coniţă. Ştii ce zic io, domniţă dragă, vezi că ne-am încurcat. Aşa că hai mai bine să ştergem totul şi s-o luăm da la capăt!

Bancul zilei va este oferit de portalul Iasi365.com, unde o sa gasiti si o multime de imagini haioase si informatii de interes public.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال