Maximiliam feat Grasu XXL - Zbor cu parapanta - versuri si video

Maximilian va lansa pe canalul oficial de pe Youtube pe 21 octombrie ultimul sau album "Maxim, Am spus". De pe acest album Zbor cu parapanta mi se pare una din cele mai reusite piese.



Iata in continuare versurile si videoclipul melodiei.

Maximiliam feat Grasu XXL - Zbor cu parapanta - versuri




Maximilian

Ai mei ascultau cel mult Fraţii Petreuţ
Copil fiind, optam pentru Feriți-vă de Măgăruş
Muzica nu-mi era în vreun fel primordială
Şi-n afară de Michael, n-aveam nicio gară
Plus nişte Queen, nişte Roxette şi cam atât
Apoi am dat de rap și filmul meu s-a rupt
I-am spus lu' maică-mea că asta vreau să fac
N-a zis nimic, a dat din cap, n-am înțeles, dar m-a lăsat
Ştia ea ceştia, plus c-o să fie greu
Acuma, la răscruce, mă-ntreb cine-s eu
Un prost cu buzunaru' gol şi cu inima frântă
Poate c-aşa o fi, dar prostu' nu, nu plânge, prostu' cântă...

Refren (Grasu XXL & Maximilian)

Despre una, despre alta
Un fel de zbor cu parapanta
Când eu am rău de înălţime
Asta-i despre mine, despre tine, despre oricine, despre nimeni

Maximilian

Văd fiecare melodie ca pe-un fel de puzzle
Când scriu şi-mi place-s plin de viaţă, mai ceva ca Lazăr
Renasc cu fiecare piesă scrisă sau emoție transmisă
Fie că e veselă sau tristă
Şi da, vorbesc de mine-n general şi-n mare parte
Poate ca nu-s decât un egoist sau poate-poate
C-aşa văd eu muzica asta-personală
Mă-ntreb mereu în ce măsură-i o greşeală
Că da, doar asta vreau să fac de-acum încolo
Mă las de ieri dacă tu vrei s-o ard rapper-ul p****o
Mă sperie când văd tot ce se-ntâmplă
Dar asta nu-i despre ce-nspăimântă
Piesa asta-i despre unu' care cântă...

Refren (Grasu XXL & Maximilian)

Despre una, despre alta
Un fel de zbor cu parapanta
Când eu am rău de înălţime
Asta-i despre mine, despre tine, despre oricine, despre nimeni

Maximilian

Acuma tot felul de gânduri mă-ndeamnă să-mi dau cu presupusul
Ele nu ştiu deja că ştiu că dragostea-i răspunsul
Şi da, sunt conştient de felul în care sună
Şi da, sunt conştient ce fac: muzică bună
Bariere, încerc să scap de ele
Regret că n-am putut s-o fac şi mai devreme
Ne lovim de probleme în loc să ne lovim de stele
Ne punem piedică în timpurile astea grele
Când ura sau prostia, ignoranţa sau mândria spintecă tot
Muzica vindecă tot
Orice rană, oricât de adâncă
Omul ăsta poa' să râdă, poa' să plângă
Dar e cel mai liniştit atunci când...

Refren (Grasu XXL & Maximilian)

Despre una, despre alta
Un fel de zbor cu parapanta
Când eu am rău de înălţime
Asta-i despre mine, despre tine, despre oricine, despre nimenï
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال