Bancul zilei 20 noiembrie

Bancul zilei 20 noiembrie 2013

Într-un taxi se urca o călugărită, elegantă si frumoasă.
Soferul, tinerel si frumusel, o priveste pe furis.
Călugărita îl întreabă ce îl frământa… Soferul oftează….
- Mi-e rusine sa va spun…
- Fiule, nu fi timid… Am auzit si văzut de tot felul în viată, nu te teme ca ma poti ofensa, din nimica toată…
- Sincer să fiu, spune soferul, am visat întotdeauna să mă sărute o călugărită… asa ca dumneavoastră…
- Mda, s-ar putea împlini visul tău, spune călugarita, cu conditia să fii catolic si celibatar!


Soferul, foarte excitat, spune:
- Păi DA, sunt! Sunt si catolic si celibatar!!!
- Bine, spune călugărita, opreste masina să îti dau un sărut…
Soferul opreste, călugărita se apleacă spre el si ii aplică un french kiss enorm, cu detoate!!!
După care il roagă să continue cursa …
Soferul, emotionat de momentul trăit începe să plângă…
- Ce s-a întâmplat? – îl întreabă călugărita…
- Măicută, am păcătuit… te-am mintit! Sunt evreu si căsătorit!
- Deh, zice călugărita, nu-ti face probleme! Si eu sunt bărbat si mă duc la un bal mascat…

Imagine haioasa cu o burta


Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال