Bancul zilei 2014

Cred ca cel mai bine ar fi sa centralizez bancurile zilei din timpul unui an, pentru a vedea care sunt cele mai bune bancuri din anul respectiv. Asa ca incepand de astazi am sa postez aici fiecare banc care mi-a atras atentia in ziua respectiva

Bancul zilei 25 februarie

 Doi electricieni pe un stilp de inalta tensiune. Unul din ei catre o babuta care trecea p-acolo:
- Ne dati va rog frumos sarma aia rosie?
Babuta ridica sarma si le-o da, la care electricianul catre celalalt:
- Vezi ba, ti-am zis ca aia rosie e nulul!!

Bancul zilei 24 februarie

 Un francez, un rus şi un englez sunt prinşi de canibali.
"O să vă mâncăm" zic ei, "dar înainte vă îndeplinim o ultimă dorinţă".
Francezul vrea o femeie. Canibalii i-o dau, apoi îl aruncă în oală.
Rusul vrea o vodcă. Canibalii îl servesc, apoi îl aruncă în oală.
Englezul zice: "eu vreau să vă aşezaţi toţi în şir, de la mic la mare, şi să îmi daţi fiecare câte o palmă!".
Puţin uimiţi, canibalii se conformează. La sfârşit, după ce şi ultimul canibal îl plesneşte pe englez, acesta scoate o mitralieră de sub parpalac şi îi împuşcă pe toţi.
- Cuuuummm? Aveai mitraliera şi ne-ai lăsat să ne perpelim aici?? De ce nu i-ai împuşcat de la început??? strigă rusul şi francezul din oală.
- Păi, nu eram destul de nervos!

Bancul zilei 23 februarie

Căsătoria dintre bătrânul fermier şi tânăra sa soţie nu decurgea prea bine. De aceea, bătrânul s-a hotărât să se ducă la medic, pentru a vedea ce este în neregulă cu el. După consultaţie, doctorul i-a spus:
- Data viitoare când eşti pe câmp şi simţi o dorinţă fierbinte pentru soţie, nu mai aştepta până la prânz sau până seara, ci pleacă imediat spre casă!
- Am încercat şi aşa - a spus fermierul - dar până ajung acasă sunt atât de obosit, încât nu mai pot face nimic. Doctorul s-a gândit o clipă şi i-a spus:
- Atunci ia-ţi cu tine puşca şi imediat ce simţi că eşti în puteri, trage un foc şi spune-i că atunci când aude un foc de armă să vină ea repede la tine.
După câteva săptămâni, doctorul şi fermierul s-au întâlnit pe stradă iar doctorul l-a întrebat:
- Ei bine, cum a fost?
- Primele trei zile a fost foarte bine, apoi s-a deschis sezonul de vânătoare şi de atunci n-am mai văzut-o.

Bancul zilei 22 februarie

La o şedinţa a Ligii antialcoolicilor , prezentatorul a făcut o expunere înflăcărată, care s-a încheiat cu cuvintele :
- Sper că va veni odată timpul când omenirea va arunca tot alcoolul în mare .
Din sală , un participant :
-Aveţi întregul meu sprijin domnule , şi eu sper asta .
Oratorul se înclină spre sală :
-Vă mulţumesc , domnule , sunteţi desigur un adversar înverşunat al alcoolului…
- Nu , sunt scafandru …

Bancul zilei 19 februarie

 Itic suna la Securitate:
- Alo, vedeti ca Strul are niste lemne !
- Si ce e cu asta?
- A gaurit si a introdus in fiecare lemn bijuterii, diamante, dolari si, probabil, ceva munitie adusa din America, de la fratele lui.
Apoi il suna pe Strul:
- Ma dobitocule, pregateste-te ca am trimis sa-ti sparga lemnele !
- Pe cine ?
- Pe aia care mi i-ai trimis tu anul trecut de mi-au sapat gradina...

Sedinta puilor- imagine haioasa

Bancul zilei 18 februarie

La facultatea de stomalogie,studentii au hotarat ca de ziua profesorului,sa-i faca acestuia un cadou.
S-au gandit ei si au hotarat sa comande o statuie din care sa reiasa calitatile profesorului.
A fost realizata statuia,in care profesorul era asezat inre maxilarele unei persoane si cu mainile tinea gura persoanei deschisa,vazandu-se o dantura perfecta.
Profesorul cand o primeste,o analizeaza putin si incepe sa rada in hohote. Studentii. bucurosi, ii spun:
- Vedeti ce reusita este? De aceia radeti asa, nu?
- Da este foarte reusita. Imi place foarte mult, dar nu pentru asta rad eu.
- Dar de ce radeti?
- Pai ia ganditi-va. Daca eram medic ginecolog, unde ma puneati?

Bancul zilei 17 februarie

Trei copii aruncau la tinta cu pietre.
Arunca primul: - Yeee am nimerit!
Arunca al 2-lea: - Yeee am nimerit!
Arunca al 3-lea, tocmai cand prin fata lui trecea o blonda, pe care o nimereste in cap.
- Offf, eu am dat in gol! zice pustiul, dezamagit.

 Bancul zilei 15 februarie

 Niste copii abia intrati in adolescenta se laudau:
- Tatal meu este episcop si toata lumea ii spune Sfintia Voastra!
- Al meu este ambasador si toata lumea i se adreseaza cu Excelenta Voastra!
- Ehee, voi sunteti mici copii, spune Bula. Tatal meu are 200 Kg si toata lumea cand il vede spune:
Ohhh, Doamne!

 Bancul zilei 13 februarie

Cu ocazia recrutarii in armata, un tanar, dorind sa-l mituiasca pe doctor, pentru a scapa de armata, isi baga in fund un sul de bancnote.
La control doctorul il pipaie si da veridictul: APT pentru serviciul militar.
Derutat, tanarul se gandeste ca doctorul nu a vazut surpriza pregatita.
- Domn doctor, dar am hemoroizi...
- Ai, dar nu suficienti!
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال