Holograf cu Antonia - Intoarce-te acasa - versuri si videoclip

Holograf cu Antonia - Intoarce-te acasa - versuri si videoclip


Cine spune ca nu a iubit
Cine m-a iubit cu adevarat
Cine stie unde am gresit
Cine din greseala a castigat

Si cine sufletul ti l-a ranit
Cine o rana adanca a vindecat
Cine imi spune acuma unde esti
Cine ce-ti doresti cu adevarat

Spune-mi ce vrei
Spune-mi ce vrei, dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei
Spune-mi ce vrei, da-mi iubirea inapoi
Singurul loc
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc


Cine lumea asta a colindat
Cine spune ca te-a cunoscut
Cine stie ce ne-a separat
Cine sufletul ni l-a pierdut

Spune-mi ce vrei
Spune-mi ce vrei, dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei
Spune-mi ce vrei, da-mi iubirea inapoi
Singurul loc
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc


Si unde te uiti, sunt aici langa tine
Si unde te uiti, sunt in inima ta
Iar singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc

Spune-mi ce vrei
Dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei
Spune-mi ce vrei, da-mi iubirea inapoi
Singurul loc
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc

Spune-mi ce vrei
Spune-mi ce vrei, dar intoarce-te acasa
Spune-mi ce vrei
Spune-mi ce vrei, da-mi iubirea inapoi
Singurul loc
Singurul loc unde asteapta iubirea
E langa mine, nu e alt loc

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال