Revansa dintre Carl Froch si George Groves este pe 31 mai

In boxul profesionist, ca de altfel în marea majoritate a sporturilor, mafia pariurilor şi-a bagat coada şi rezultatele surpriză apar pe banda rulanta. Meciul dintre Carl Froch şi George Groves care s-au întâlnit pe 23 noiembrie la Manchester Arena a avut un final neaşteptat.


După ce "Cobra" a fost trimis la podea încă din prima rundă de către Groves, şi acesta din urmă i-a pus o mulţime de probleme în timpul meciului, arbitrii au decis că invingătorul să fie Froch, deşi părerea unanimă a fost alta.

Revansa dintre Carl Froch si George Groves este pe 31 mai
Groves a contestat decizia arbitrului şi a cerut imediat revanşa. Îngrijorat că Froch nu va accepta să lupte din nou împotriva sa, Groves a apelat la ajutorul IBF, care a stabilit că decizia arbitrului John Foster a fost eronată şi l-a anunţat pe Froch că are 90 de zile la dispoziţie pentru a acorda revanşa.
Froch si-ar fi dorit  să boxeze cu Julio Cesar Chavez, insa pana la urma Cobra a anunţat că revanşa cu George Groves va avea loc pe 31 Mai:
"Sunt fericit să anunţ următoarea mea luptă. Am avut mai multe opţiuni, dar în cele din urmă am ascultat publicul şi am decis să le ofer ceea ce îşi doresc şi mă aştept să fie una din cele mai mari lupte pe care le-au văzut englezii.A fost o perioadă grea pentru mine de la prima confruntare. A trebuit să-l tot ascult cum se plânge, când, de fapt, arbitrul i-a făcut o favoare şi l-a salvat de la un KO devastator", a precizat Carl Froch.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال