Borcea - ieri vultur, azi gaina

Iată că după viaţa de huzur dusă acum ceva timp in urmă, Cristi Borcea, a cunoscut şi reversul medaliei, după ce a fentat Fiscul cu aproape două milioane de dolari. Şi doare al naibii de tare această răsturnare de situaţie.


Borcea le-a făcut confesiuni impresionante rudelor şi prietenilor săi, care l-au vizitat la Penitenciarul Poarta Albă: “În cameră miroase oribil a urină şi a fecale, iar celorlalţi deţinuţi le put picioarele. N-am avut parte de aşa condiţii mizere nici în copilărie, când eram sărac. Îmi vine să plâng. Eu încerc să respect regulile de igienă, măcar pe cele minime... Îmi spăl zilnic ciorapii, cu săpun, la chiuvetă”. Dar cel mai tare îl deranjează toaleta, un WC model turcesc: “E infect şi n-am deloc parte de intimitate, că n-are uşă”, le-a mai povestit el apropiaţilor.



Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال