Reclama adsense sus

Navigation

Cum se prostesc romanii cu emisiunile de cancan

 Cum se prosteste lumea

O mulţime de romani in loc să işi petreacă timpul într'un mod mai plăcut şi mai util, stau si se uită ca papagalii la certurile care sunt regizate de către televiziunile care au nevoie de rating pentru a atrage firmele care doresc sa işi facă reclamă. Iată  cum se fac aşa zisele emisiuni de senzaţie la care lumea stă cu gura căscată in loc să işi caute de treabă: producătorul emisiunii împreună cu echipa de lucru fac o şedinţă de sumar şi, în funcţie de vedeta care este pe val în momentul respectiv, pun la cale o poveste cu iz de scandal. După ce stabilesc datele problemei, cheamă vedeta la o primă întâlnire. Aceasta îşi negociază, în funcţie de gravitatea scenariului, remuneraţia. După ce ambele părţi cad de acord asupra direcţiei scandalului, se pune în aplicare scenariul. Aici intră în acţiune aşa-zişii paparazzi, se fabrică nişte dovezi, astfel încât povestea servită telespectatorilor să fie cât mai credibilă, şi li se spune vedetelor ce trebuie să declare şi să facă în timpul emisiunilor. Uneori, acestea mai poartă şi cască, pentru a li se sufla eventualele răspunsuri de către producătorul care stă în regie”.

vedetele care prostesc spectatorii

Ce sume au incasat anumite "vedete"

Sumele care se vehiculeaza pentru prostirea celor care se uita la TV la anumite emisiuni: Oana Roman şi-ar fi negociat sarcina, nunta şi botezul pentru 20.000 de euro, iar detalii despre divorţul de Gabriela Cristea i-ar fi umplut contul lui Marcel Toader cu 8.000 de euro.
Cât priveşte escapada Biancăi Drăguşanu la Paris cu Adrian Cristea, dar şi divorţul de Victor Slav, acestea ar fi îmbogăţit- o pe divă cu 32.000 de euro.
În schimb, Adrian Cristea a primit 8.000 de euro, pentru dezvăluiri de senzaţie. Oana Zăvoranu ar fi primit, pentru disputa cu doctorul Marek Vâlcu, suma de 10.000 de euro.


Share

Post A Comment:

0 comments: