Biletul zilei pariuri - 25 octombrie 2014

UPDATE Rezultate: West Ham - Manchester City 2-1, Liverpooll  - Hull City 0-0, Eintracht Frankfurt - Vfb Stuttgard 4-5, si Bayer Leverkusen - Schalke04 1-0

Una din greselile pariorilor e persistarea in eroare, foarte multi din pariori mergand pana in panzele albe pe un pariu sau pe o echipa. Asa am facut si eu ieri cand am mers pe Werder Bremen mai mult de 2 goluri desi saptamana trecuta am vazut ca Werder e o panarama de echipa, in meciul jucat in compania celor de la Bayern Munchen neavand nici un sut pe poarta. Logic ar fi fost sa joc sub 2,5 goluri, insa am persistat in eroarea mea, gandindu-ma ca trebuie sa isi revina odata si odata. Ei nu si-au revenit iar buzunarul meu a primit o lovitura.


Revenind la biletul zilei de astazi, am ales doar 4 meciuri si alea tot numai pe numar de goluri. Imi place mult acest gen de pariuri pentru ca echipele nu dau importanta la cat de multe goluri primesc si ca ei sa inscrie mai multe decat adversarul. Cel putin in campionatele din Anglia, Germania sau Olanda se joaca deschis meciurile avand multe goluri si implicit sansele de a castiga sunt mari.
Unul din meciurile de azi 20 octombrie pentru biletul zilei este cel din campionatul Germaniei dintre  Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart , Eintracht Frankfurt avand 13 goluri marcate si 13 primite in 8 meciuri. Cei de la VfB Stuttgart  nu stau prea bine la numarul de goluri marcate insa in schimb au multe goluri primite avand o aparare slabuta.

Biletul zilei pariuri 25 octombrie 2014

Al doilea meci ales din campionatul Germaniei e cel dintre Bayer Leverkusen - FC Schalke 04, Bayer Leverkusen fiind "campioana" Germaniei la primit si dat goluri cu o medie de 3.75 goluri per meci.
Din campionatul Angliei am ales doua meciuri, la fel ca si saptamana trecuta am sa merg pe Manchester City care are in Aguero un atacant redutabil, care se lipeste usor de gol.
In celalalt meci dintre Liverpool si Hull City am mers tot pe mai mult de 2 goluri, tinand cont ca ambele echipe au o medie de peste 3 goluri pe meci, la Hull City de exemplu avem 13 goluri marcate si 13 primite.
Biletul zilei de ieri (pe care il gasiti aici) a fost pierzator, rezultatele consemnate fiind Otelul Galati - Gaz Metan 1-1 si Werder Bremen - FC Koln 0-1
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال