Noaptea tarziu - Sunt un cocalar - versuri si videoclip

Noaptea tarziu - Sunt un cocalar - versuri si videoclip


Mă îmbrac frumos,
Am cămașă roz,
Mi se vede burta,
Sunt un barosan.

Am pantofi de firmă,
Fete o duzină,
Le mint că am mașină,
Viață de magnat.

Da, ați ghicit,
Sunt un cocalar,
Dintre toți românii
Eu sunt cel mai popular.

Impresionant,
Tot timpul elegsant,
Pe deget diament,
La gât crucea gigant.

Extravagant,
Nu fraier ambulant,
Cem mai bun diamant,
Sunt un briliant.


Mare ciocănar,
Cuțitu-n buzunar,
Dacă mă enervezi,
La gât îți fac fermoar.
Manelele la maxim

Zguduie mașina,
Geamuri fumurii,
Tu mă observi din prima,
Că sunt un booooooss.

Mare, mare boooss.
Mint că plec în vacanțe
Numai aroganțe,
Pe la Saint Tropez,

Dar nu stiu unde e.
Semințe de dovleac,
Mie doar alea-mi plac,
Că de la alea negre,

Sunt un cocalar - Noaptea tarziu

Printre dinți ți se vede.
Da, ați ghicit,
Sunt un cocalar,
Dintre toți românii

Eu sunt cel mai popular.
Sunt criminal,
În pat sunt armăsar,
Mă deschid la fermoar,

Toate pe mine sar.
Adevărat,
Băiat emancipat,
Zmardoi doar când sunt beat,

Atunci cu toți mă bat.
Să cânte tarabana,
De Dolce Cabbana,
Dar și despre Armani,

Să moară dușmanii.
Am doar femei tunate
Și siliconate,
Le fac cadou la toate

Telefoane tunate,
Că sunt un booooooss,
Mare, mare boooss.
Mă îmbrac frumos,

Aici gasiti versurile melodiei La Bunica al celor de la Noaptea Tarziu

Am cămașă roz,
Mi se vede burta,
Sunt un barosan.
Am un trening lucios,

Addidas, Hugo Boss,
Nu mi-a ajuns o firmă,
Băiatul se afirmă.
Cureaua de la Gucci,

În picioare papuci,
Șapcă de valoare
Cu un dolar mare.
Semințe de dovleac,

Mie doar alea-mi plac,
Că de la alea negre,
Printre dinți ți se vede.
Da, ați ghicit,
Sunt un cocalar,
Dintre toți românii
Eu sunt cel mai popular.
Sunt un boss, sunt un boss
Sunt un boss și sunt cel mai bengos.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال