Biletul zilei la pariuri 18 aprilie 2015

Biletul zilei de astazi 18 aprilie are mai multe meciuri decat pun de obicei pe un bilet si eu unul va sfatuiesc sa il jucati la minus 1 (adica puteti pierde un meci din cele de pe bilet). Cota finala a biletului este de 52.98 pentru 50 de lei jucati putand incasa 2649 lei.
Jumatate dintre meciuri au ca pronostic numarul de goluri iar jumatate sunt pronosticuri pe rezultat la finalul meciului.


La numar de goluri marcate am mers pe doua meciuri din Anglia si unul din Germania. Primul meci este cel dintre Chelsea si Manchester United un derby din Premier in care joaca echipa mea favorita Manchester United. De obicei nu e bine sa pariezi pe echipa de suflet insa eu sper sa fie un meci frumos cu multe goluri si cu o victorie a lui United

Meciul din Germania ales este cel dintre Dortmund si Paderborn, ambele echipe avand o medie al numarului de goluri mai mare de 2.5.

Biletul zilei din data de 18 aprilie
La meciurile pe care le-am ales pe rezultat final am optat pe victoria lui FC Botosani in fata celor de la Ceahlaul. Cred ca Ceahlaul va fi una din echipele care va retrograda si asta din cauza instabilitatii de la conducerea clubului. FC Botosani este in afara ariei fierbinti insa trei puncte in meciul de azi i-ar da siguranta mentinerii in liga 1 si in sezonul viitor.
Al doilea meci este cel al lui Monaco, o echipa care trebuie sa invinga azi pentru a ramane pe loc de Champions League, o competitie care aduce banul adevarat si pe care o vaneaza toate echipele. Monaco are de luptat cu Marseille si St Etienne pentru aceste ultim loc de Campions League si orice punct pierdut ii poate costa.
Lazio are si ea nevoie de puncte pentru a ramane pe locul 2 si mai ales in cazul unui succes in aceasta etapa ar reduce diferenta fata de Juventus. E un meci greu intre locul 1 si locul 2, insa in general in Italia asemenea confruntari se termina de obicei la egalitate. S-ar putea paria si pe X la pauza sau la final
Eu va doresc multa bafta si bilete castigatoare cu cote cat mai mari
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال