Cum obtinem cota 600 din 3 meciuri la pariuri

UPDATE - am jucat un bilet pentru exemplificare - video il gasiti la finalul articolului
Am observat pe foarte multe pagini de pariuri acelasi mod de teapa cu meciuri la ponturi de cote 15+ , cote pe care multi incearca sa le vanda. Eu unul sunt inginer si am sa va demostrez cu un bilet jucat si cu calcule matematice cum se pot obtine cote imense fara ponturi de la femeia de servici din scara blocului.



Deci iata mai jos un bilet jucat ieri ( nu am avut de unde alege meciuri cu ceea ce imi doream pentru ca erau putine fiind vineri) cu trei meciuri avand o cota finala totala de 863, in cazul in care se joaca toate cele 3 meciuri. Pronosticurile sunt pe mai mult de 2,5 goluri la pauza. Se poate juca si varianta cu mai mult de 1,5 goluri la pauza insa cotele sunt mai mici
Sunt trei meciuri pe care le jucam varianta PATENT ( asa se cheama la bet365)  adica combinatii de 3 luate cate 1 (3 variante), combinatii de 3 luate cate 2 (3 variante) si bilet intreg (1 varianta). Deci in total avem 7 variante. Presupunem ca jucam 1 leu per varianta (voi jucati cat doriti si cat vreti sa riscati) atunci suma totala jucata va fi de 7 lei
1. daca nu iese nici un meci suntem in pierdere cu 7 lei si nu ne mai ramane decat sa injuram bine si sa mergem sa bem o bere
2. iese un singur meci - daca iese cel mai mic cotat suntem in banii nostri, daca iese cum a iesit ieri cel mai mare avem castig de 4 lei ( sau unitati cum doriti)
3. ies doua meciuri, depinde care dintre ele ies pentru ca avem combinatiile castigatoare - 11*8=88, 11*7=77, 8*7=56 , avem un castig  minim format dintr-o varianta de 2 meciuri 8*7= 56 plus unul de cota 8 plus unul de cota 7. Am presupus ca au iesit cele mai mici cote, deci castigul este de 56+8+7=71 minus cat am jucat ne raman 64 lei
4 ies toate meciurile - atunci avem urmatoarele castiguri (7 variante)
     - o cota de 616 = 11*8*7 
     - 3 variante de cate doua meciuri 88 + 77+56= 221 
     - 3 variante de cate un meci adica 11+8+7=26
Deci castigurile pe bilet ar fi de 616+221+26= 863
Daca va simtiti in bulan cum se zice pe varianta cu cota 616 jucati 3 unitati ( in cazul meu 3 lei)
Daca vedeti ca aveti noroc puteti juca varianta cu mai mult de 3,5 goluri la pauza care are o cota de minim 24 pe meci insa e foarte greu de gasit meciuri cu asa ceva ( la Astra cu AZ Alkmaar era cota 24)
Astept comentariile voastre si mai ales doresc sa dati like si share sa vada si cei care platesc pariuri ca se poate ajunge la castiguri mari si fara sa se plateasca ponturi fanteziste
Cotele nu sunt asa de mari ca ieri pentru ca nu am stat prea mult sa le caut - in video gasiti cum se joaca
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال