Reclama adsense sus

Navigation

Top bancuri cu secretare - cele mai bune si mai citite

Un top cu cele mai bune si mai citite bancuri cu secretare
 Alaturi de alte personaje, nici secretarele nu au scapat de mult cititele bancuri. Iata in continuare un top realizat de noi cu cele mai reusite bancuri cu secretare pe care le-am citit

1. De dimineaţa, secretara se prezintă la serviciu cu un decolteu foarte adânc.
O colegă o întrebă:
- Colega, ce-i cu decolteul ăsta?
- Azi cred că o să am o discuţie cu şefu' şi vreau să-i ţin piept.




2. O tipa se imbolnăvește și este internată la spital.
In ziua de vizită vine la ea o colegă.
O intreabă dacă la birou totul e in ordine.
Colega ii raspunde:
“Da, dragă, stai fără grijă totul e in ordine la birou , am impărțit atribuțiile tale. Adriana face cafeaua, Elena iți tricoteaza la pulover, Caty iți face cuvintele incrucișate și eu mă culc cu șeful!

3. Nevasta unui director află că el are o nouă secretară.
Vine directorul acasă, nevasta il ia in primire:
-Secretara asta a ta are picioare frumoase?
-N-am băgat de seamă.
-Ochii ce culoare au?
-N-am observat...
-Dar de-mbrăcat, cum se-mbracă?
-Foarte repede.

4. Directorul ieşi din cabinet purtând-o pe braţe pe tânăra secretară.
- Vai de mine, se sperie un salariat. S-a întâmplat ceva, domnule director?
- Nu, mi-am terminat treburile pentru astăzi şi mi-am luat ceva de lucru şi pentru acasă...

5.- Să ştii, draga mea, zise directorul către secretara nou angajată, că piept şi picioare mai frumoase ca ale tale, n-am mai văzut!
- Vai, domnule director, se roşi fata, mi-e ruşine să aud asemenea vorbe, ziua în amiaza mare!
- Ţi le voi spune şi deseară, când vei rămâne după program să terminăm un proiect.

 6. Politistul care cerceta un caz de sinucidere, o intreabă pe secretară:
- Draguțo, nu știi de ce s-a aruncat șeful tău pe fereastră?
- N-am idee, dar era așa un om drăgut și atent. Luna trecută mi-a cumpărat o blană, săptamâna trecută mi-a cumpărat o mașină sport, iar azi dimineață un inel cu diamant!
După aceea mi-a spus că ar vrea să se culce cu mine și m-a intrebat ce ii cer in schimb.
- Si ce i-ai răspuns?
- Că aici in birou, lumea imi dă de obicei 50 de euro...

Top cu cele mai bune bancuri cu secretare

7. Subalternii discutau pe şuşotite despre noua secretară a şefului.
- E o tipă trăsnet!
- Daaa, şi se îmbracă bine!
- Şi se dezbracă şi mai bine!

8. - Domnişoară, spune-mi, cum ai reuşit să obţii o mărire de saloariu de la sgârcitul nostru de patron? întreabă contabilul pe secretară.
- Eu îţi spun, dar nu cred c-o să te ajute...

9. O tânără secretară se plânge de o slăbiciune permanentă resimțită de un an incoace.
- Serviciul vă solicită prea mult? intreabă medicul.
- Nu, am un serviciu usor.
- Atunci vă obosesc copiii?
- Nu, n-am copii.
- Hmm... Cât de des faceti sex?
- De trei ori pe zi.
- Atunci acesta-i motivul oboselii dv. permanente. Vă sfătuiesc ca măcar duminica să luați o pauză.
- Nu pot domnule doctor. Duminica vine acasă soțul meu.

10. Directorul zise către noua secretară:
- O să strigaţi după ajutor dacă o să vă deschid fermoarul de la pantaloni?
- Nu o să fie nevoie de niciun ajutor. Se deschide foarte uşor!

11. - Sunteţi noua secretară a soţului meu?
- Da, îngăimă aceasta.
- Sper să nu aveţi acelaşi apetit sexual ca şi predecesoarea dumneavoastră!
- Dar cine a fost predecesoarea mea?
- Eu!

12. Un coleg către secretara directorului:
- Margareto, ar trebui să inchizi fereastra când intri in biroul directorului.
- De ce?
- Presupun că acolo e foarte mult curent, din moment ce, când te intorci, esti așa de ciufulită!

13.  Un bancher discută cu prietenul său:
- Iti inchipui, m-am indrăgostit de secretara mea!
Ea are 20 de ani, eu 65! Ce crezi, șansele mele vor crește dacă ii voi spune că am 50?
- Șansele tale vor crește dacă ii vei spune că ai 80!

14. Secretara unei firme purta fustiţe foarte scurte, prin care îşi arăta formele apetisante.
Într-o zi, este chemată în biroul managerului. Acesta arată cu degetul către fundul ei şi întreabă:
– Este de vânzare?
Oripilată, secretara răspunde:
– Vai, cum puteţi să spuneţi aşa ceva? Bineînţeles că nu!
– Bine, domnişoară! Atunci vă sfătuiesc să nu-i mai faceţi reclamă!

15. Proprietarul unui hotel era nelamurit la calcularea unei facturi. Se decide sa-si intrebe secretara.
– Asa-i ca ai terminat Politehnica?
– Da, ii raspunde secretara.
– Bun, atunci spune-mi, daca ai avea 20.000 de dolari din care ai scadea 14%, cu ce ai mai ramane?
– Cu nimic in afara de cercei


Share

Post A Comment:

0 comments: