Top bancuri cu dentisti

Domnisoara, de cate ori imi suradeti, imi vine sa va invit la mine.
 – Vai, sunteti un seducator!   
– Nu.Sunt dentist!

La dentist:
-Aoleu, eu v-am spus s-o scoateti pe cea din fundul gurii!
-Aveti rabdare! Ajung si acolo!

O femeie isi intreaba prietena:
– Ai intalnit vreodata un barbat care la cea mai mica atingere sa iti dea fiori, sa iti bata inima mai tare si te faca sa tremuri, transpiri?
– Da, dentistul meu!

Un cuplu intra in cabinetul medicului dentist.
Sotul spune: ‘Vreau sa scoateti un dinte. Nu vreaua nestezie pentru ca sunt grabit. Scoate-ti dintele cat de repede puteti.’
„Sunteti un barbat foarte curajos”, spune medicul dentist. „Aratati-mi dintele cu pricina”.
Barbatul se intoarce catre sotia sa si ii spune: „Draga mea, deschide gura si arata-i dentistului care este dintele”.

Un baietel il intreaba pe tatal lui:
– Cand voi fi mare sa ma fac cardiolog sau dentist?
– Dentist tata pentru ca inima este doar una, dar dintii sunt 32.




La dentist o mamă îşi imploră fiul:
– Cristian, te rog, puiule, fii cuminte, deschide gura şi fă aaaa! Pentru ca domnul doctor să-şi poată scoate degetele…

Pacientul:
– Stiti domnule doctor, imi e destul de frica, sunt la prima extractie…
Dentistul tanar:
– Nicio problema, si eu sunt la prima extractie.

Dupa ce fac oamenii sex, ea spune:
– Nu numai ca esti dentist, dar sunt sigura ca esti un mare dentist!
– Extraordinar, intr-adevar sunt un dentist de succes, spune tipul impresionat de perspicacitatea fetei, dar de asta cum ai reusit sa-ti dai seama?
– N-am simtit nimic!

– De ce sora ta s-a decis sa se faca medic tomatolog?
– Pentru ca ii place cand barbatii se uita la ea cu gura deschisa si cu ochii iesiti din orbite.

Un politist se duce la stomatolog cu o ingrozitoare durere de masea:
– Sa stiti ca maseaua care va doare este moarta, zise stomatologul , v-as recomanda sa fiti de acord sa-i punem o coroana.
– Aaa, nu e nevoie de coroana, cred ca e de ajuns o inmormantare simpla.

Top bancuri cu medici stomatologi


Auzi Nae, nevasta-mea s-a dus la dentist si de frica i-a zis ca mai bine face un copil, decat sa-si scoata o masea.
– Si ce i-a zis dentistul?
– Hotarati-va doamna, ca sa stiu cum aranjez scaunul…

O blonda merge la ginecolog, se aseaza pe scaun, isi desface picioarele si le pune sus.
Doctorul se uita la ea si-i spune:
- Mai sus…
Blonda ridica picioarele mai sus.
Doctorul iarasi:
- Mai sus…
Blonda ridica mai sus picioarele.
- Mai sus este ginecologia, aici este stomatologia.

Un tip si o tipa se intalnesc intr-un bar. Se privesc, se plac si ajung la tipa acasa. Dupa cateva pahare tipul isi da jos camasa si se spala pe maini, dupa care isi da jos pantalonii si se spala din nou pe maini.
– In mod sigur esti dentist!
– Cum ti-ai dat seama?
– Dupa cum te-ai dezbracat si te-ai spalat pe maini de fiecare data.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال