Cele mai bune bancuri cu regele animalelor - leul

Cele mai bune bancuri cu regele animalelor - leul


Leul regele junglei organizeaza o sedinta:
- Locuitori ai padurii, acum ca v-am construit WC va rog sa nu va mai faceti treburile aiurea prin padure. Cine va fi prins ca... va fi aspru pedepsit.
A doua zi iepurasul merge la WC bate la usa:
-"Ocupat"! raspunde lupul.
Peste un minut iar bate iepurasul iar la usa
-"Ocupat"tu nu-ntelegi!!! Du-te de aici ca te bat de nu te vezi!
Peste cinci minute iepurasul:
- Hai mai lupule iesi odata ca fac pe mine!
- Iepurasule du-te de aici ca te bat de nu te vezi!
Iepurasul nestiind ce sa faca se duce in spatele WC-ului isi da jos pantalonii si isi face treaba.
Nu termina bine si apare leul.
Cand il vede se da repede la o parte si acopera c.. cu mana.La care leul zice:
- Iepurasule ce-ai acolo?
- Nimic, nimic!
- Iepurasule ce-ai acolo ca te bat!
- Nimic, nimic!
- Iepurasule ce-ai acolo ca te bat de nu ramane nici c.. din tine!
La care iepurele zice:
- Un fluturas! Vaiii dar ce c.. a mare a lasat!!!

Regele animalelor, leul, se insoara. Toata lumea chefuia, beau, dansau, fumau, cand deodata se stinge lumina si toate animalele incep sa faca dragoste.
La un moment dat, se aude tare:
- Aaauuuuuuuuuuuuuu!!!
Leul furios aprinde lumina si intreaba:
- Bai, care ma deranjeaza?
Nimeni nu-i raspunde. Se lasa iar cu petrecere, bautura, tigari... si iar se stinge lumina si incep animalele sa faca dragoste. Se aude din nou:
- Aaaaaaauuuuuuuu!!!
- Bai, daca cel care a tipat nu apare in fata mea, va mananc pe toti.
Deodata apare licuriciul si spune:
- Rege leu, te rog sa ma ierti, dar eu sunt vinovat.
- De ce ai tipat mai?
- Marite rege, cand am vazut ca fiecare face dragoste cu partenera lui, am vrut si eu sa fac dragoste cu prietena mea, dar daca era lumina inchisa, de unde sa-mi dau seama care-i prietena mea ca peste tot sunt chistoace de tigari aprinse.

Se deschide un nou magazin in padure.
Leul, fiind regele animalelor se asaza primul la coada cea mare.
La un moment dat, iepurasul se asaza in fata leului.
Leul, iritat ii da o laba de il arunca in copac. A doua oara iar vine iepurasul si leul iar il loveste. A treia oara se intampla la fel.
Dar a patra oara iepurasul, suparat ii spune leului:
- Ma leule, cand ma lasi si pe mine sa deschid magazinul asta?

Leul stia de la surse sigure ca leoaica il inseala. Se duce la veverita si ii zice:
- Stai in pom langa casa mea vreo 3 zile si vezi care se distreaza cu nevastamea. Ca doar te-oi rasplati si io pe tine.
Sta veverita vreo 3 seri sa pazeasca, il vede pe iepuras pe la leoaica si se duce la leu:
- Leule, am aflat cine o f*** pe nevasta ta.
- Bine dar nu-mi spune acum.
Face leul sedinta cu toate animalele si spune:
-Peste doar cateva secunde voi afla cine o f*** pe nevasta mea si il voi spanzura;poftiti dna veverita!
-Leule, e ala cu urechile lungi.
Iepurele isi sufleca urechile si ii zice prietenului sau:
-Ptiu, ptiu, ai belit p*** magare

Merge Leul suparat prin padure si se intalneste cu Vulpea. O ia de gat si o intreaba:
- Ia zi tu ma, cine e Regele padurii??
Vulpea, sufocandu'se, abia apuca sa zica:
- Ttthhuuu esstii ..
Leul arunca vulpea si o izbeste de un copac si pleaca mai departe, mandru de puterea lui. Se intalneste apoi cu Lupul, il prinde de labele din fata si il arunca cat colo, intrebandu'l acelasi lucru. Acesta, de'abia mai respirand, raspunde:
- T-tu Ma-maria Ta ..
Leul, simtindu'se acum foarte bine, da peste Elefant ..
- Ia zi ma nenorocitule, cine e Regele in padurea asta??
Elefantul se uita in jos la el, il apuca cu trompa si il izbeste de toti copacii din jur, apoi il tranteste la pamant si trece peste el, vazandu'si de drum. Leul, intins la pamant, ii spune in urma lui:
- Eeh .. Pai daca nu stii .. nu stii, nu tre' sa te superi asa !



Regele animalelor,Leul, face adunare generala:
- Mult iubitii mei subordonati, am deosebita placere sa va anunt, ca de astazi, in Regatul nostru, se deschide o Gradina Botanica!!!!
(aplauze...etc)
Eu si mult stimata mea consoarta, Regina Leoaica, am adus in aceasta Gradina Botanica toate plantele de pe lume!!!
Astfel, tinind cont de unicitatea ierrrbarului...asta..., am incumetat a inventa o noua pedeapsa...Daca cineva va indrazni a sustrage de aici macar un puf de papadie....imi pare rau...sa am iertare, insa asta dauna morala, adusa familiei regale, va fi pedepsita cu introducerea plantei rupte..dirrrrect in...FUND!
Peste ceva timp, iepurele nu se poate abtine, si culege niste ghiocei...(da,da...exact...din acea gradina unicala).
Regele, infuriat la culme , executa procedura mentionata mai sus.
Iepurasul...drept urmare...ba plange, ba izbucneste in hohote de ras.
- Ce plangi, ba, nenorocitule?! intreaba leul
- Ma doaaaaaaaarrreeee...Majestate, suspina iepurele
- Atunci...de ce razi?
- Ma gandesc cum ar umbla vulpea cu cactusul.

Leul vorbeste la telefonul mobil:
– Da, da, scumpo, zice leul, vin acasa curand… Ce fac acum?… Sunt cu taurul la o bere. Cand terminam?… Aproape ca am terminat, vin in cateva minute. Ce sa cumpar? Da, bine, trec pe la supermarket inainte sa vin acasa!
Leul inchide telefonul, iar taurul incepe sa rada grosier:
– Dar cum e posibil asa ceva, te-a sunat sotia, si tu-i spui: da, termin acum, vin acasa repede, cumpar de toate. Nu poti sa trantesti si su cu pumnul in masa, chipurile, eu sunt masculul, regele junglei si gata discutia?
La care Leul ii raspunde:
– Frate, tu nu confunda lucrurile! Sotia ta e vaca, a mea e leoaica!.

Intr-o zi, leul, lupul si ursul se duc la cumatra vulpe sa se simta bine.
Ajung ei la ea si intra primul leul. Dupa o jumatate de ora, iese leul si zice:
 -Buna e cumatra vulpe!
Intra si lupul. Dupa o ora iese:
- E belea vulpita! I-am tras o carja, mama-mama.
Intra si ursul. Inauntru se aud cateva busituri si dupa 10 minute iese ursul vesel si zice:
- Ba, eu carja nu am gasit dar i-am tras o masa in cap.


Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال