Cele mai bune bancuri cu sefi

Cele mai bune bancuri cu sefi

eful cheamă la interviu patru fete pentru postul de secretară.
Acesta le pune o singură întrebare:
– ÃŽn mod normal, o femeie are buze în două locuri diferite. Care este diferenÅ£a dintre cele două locuri?
Prima răspunde:
– ÃŽntr-o parte e păroasă, iar în cealaltă nu e!
– Destul de bun răspunsul…
A doua răspunde:
– Una poate vorbi, dar cealaltă nu poate.
– Foarte bun răspuns!
A treia fată răspunde:
– Una e verticală, iar cealaltă e orizontală!
– Un răspuns inteligent!
A patra fată răspunde:
– Una o folosesc eu, iar pe cealaltă o foloseÅŸte ÅŸeful meu!
– EÅŸti angajată! ‼⁉

O blondă îi povestește prietenei sale:
– Ieri seară a venit È™eful meu la mine acasă, în vizită È™i m-a violat!
– Și tu, tu nu te-ai apărat?
– N-am putut. Nu mi se uscase încă oja de pe unghii.

– Tu stii ca eu il inlocuiesc pe directorul general de doua ori pe saptamana?
– Tu ma, un prapadit de arhivar?!
– Daca nu crezi, intreab-o pe nevasta-sa!

Șeful:
– Ieri ai minÈ›it că eÈ™ti bolnav È™i nu poÈ›i veni la serviciu, iar tu te-ai dus să joci fotbal!
– N-am jucat fotbal, vă jur!… Dacă vreÈ›i, v-arăt peÈ™tele care l-am prins!

Doi manageri vorbesc despre criza economica.
Unul il intreaba pe celalalt:
– Auzi tu iti platesti angajatii?
Al doilea spune:
– Nu! Tu ii platesti?
– Nu, nici eu.
– Si vin la munca si ai tai, nu?
– Da vin si ai mei.
– Stii ceva? In cazul asta ar trebui sa le cerem o taxa de intrare in firma.





Secretara catre patron:
– Domnule director, salariul meu nu este pe masura capacitatilor mele.
– Stiu, dar chiar nu te putem lasa sa mori de foame!

Vine seful la mine astazi cu o falca-n cer si una-n pamant si zbiara:
– Am auzit ca ai poze indecente pe iPhone cu fiica mea! E adevarat?
– Da, insa nu e ceea ce crezi.
– Nu? Dar atunci ce e?
– E un Samsung Galaxy…

O tanara se prezinta pentru ocuparea postului de secretara.
Seful, considera ca intruneste toate conditiile si o intreaba cam ce salariu ar avea in vedere.
Tanara ii spune 2000 de lei.
Seful:
– Perfect, cu placere !
Tanara:
– Cu placere e 3000 de lei.

Şeful către secretară:
– Ce faceÅ£i duminică?
– Secretara cu speranÅ£a în glas:
– Nimic.
-Atunci permiteţi-mi să vă reamintesc: astăzi nu este duminică!
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال