Cele mai tari si haioase uraturi de Anul Nou

Se apropie Anul Nou si multi dintre noi doresc sa mearga la urat pe la prieteni sau cunoscuti. De aceea ne-am gandit sa va punem la dispozitie cateva uraturi gasite de noi pe net.


Bună ziua, eu sunt Moşu’
Cel cu nasu-n pic mai roşu,
Am venit prin telefon,
Să v-aduc mesaj beton:
Pace-n inimi, rod bogat,
Bucurie, gând curat,
S-aveţi datorii puţine
În anul ce vine,
Mult belşug în casă,
Pâinea mai gustoasă,
Din a voastră casă
Binele să nu mai iasă!
La Anul şi La Mulţi Ani!


Uratura pentru sefi

Anul Nou fie cu spor
Şi pe card, şi-n dormitor,
Că e criză sau marasm
Cu cardul s-aveţi orgasm;
Multiplu, când îl citiţi,
Ori mici spasme când plătiţi…
Trăiţi bine, cu de toate,
La mulţi ani şi sănătate!

Aho,Aho de Anul Nou
Am si eu un sef misto
Nu ca altii ca un bou
Seful meu este cinstit
Harnic nu posomorat
Ca totul ii merge bine
Cand lucreaza cu mine!
Hai,Hai ,manati mai
Si pocniti din zurgalai

Sa se auda in alte firme
Ca am un sef cum n-are nimeni.
Sefule,nu uita ca eu sunt cu Dumneata
Si la bine si la rau
Si asa voi fi mereu
Hai ,Hai ,manati mai…
Eu ca angajat model
Invat multe de la el
Si fac orice se poate

Pentru seful meu iubit
Ca este de toti indragit.
Hai ,Hai ,manati mai….
Sefule te-as mai ura
Da am de plecat si altundeva
Unde sa pot bea
Ca mi-e jena de Dumneata
Si la anul care vine
Sa ne gaseasca cu bine
Sa fim cu totii la fel
Ca avem un Sef model.
La anul si la multi ani!



Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال