Bancul zilei 20 septembrie 2019

 Bancul zilei 20 septembrie 2019

În timpul unei vizite oficiale în Anglia, Iohannis e invitat la un ceai de către Majestatea sa, Regina.
Și Iohannis o întreabă:
- Mi-ați putea răspunde la o întrebare?
- Desigur.
- Aveți o experiență lungă în fruntea unei țări. Care este secretul unei bune conduceri?
Cu un zâmbet suav, regina răspunse:
- În opinia mea, filosofia minimală a conducerii cere să fii înconjurat de oameni inteligenți.
- Și cum îți dai seama cine este inteligent și cine nu? insistă Iohannis.
- Foarte simplu, spuse regina, permiteți-mi să vă arăt...
O sună pe Theresa May, pune telefonul pe speaker și spune:
- Doamnă prim-ministru, vă rog să aveți amabilitatea de a-mi răspunde la o întrebare: mama dvs. are un copil, tatăl dvs. are un copil, iar acest copil nu este nici fratele, nici sora dvs. Cine este el?
Theresa May răspunse fără ezitare:
- Sunt exact eu, Majestate.
- Corect, spuse regina. Mulțumesc și la revedere.
Apoi, privindu-l pe Iohannis:
- Ați înțeles, domnule președinte?
- Da, majestate! Foarte interesant! Fiți sigură că o să folosesc această lecție!
Odată întors la București, Iohannis se hotărăște să o supună la test pe Viorica Dăncilă. Convocată, aceasta vine la Cotroceni.
- Doamnă, mă întreb dacă ați fi capabilă să-mi răspundeți la o întrebare.
- Desigur, dle președinte.
- Ei bine, mama dvs are un copil, tatăl dvs are un copil, copilul ăsta nu este nici fratele, nici sora dvs. Cine este el?
Viorica își rotește câteva clipe ochii între tavan și podea și în final îl întreabă pe președinte dacă i-ar putea acorda un răgaz de gândire. Intoarsă la Guvern, convoacă miniștrii alături de care zăbovește câteva ore asupra problemei, fără să ajungă la o soluție. Pradă disperării, îl sună pe Dragnea:
- Ascultă, zi-mi și mie: maică-ta are un copil, taică-tau are un copil și acest copil nu este nici frate-tău, nici soră-ta. Cine este el?
Dragnea răspunde pe loc:
- E simplu, sunt eu.
Viorica fuge glonț înapoi la Cotroceni și intră gâfâind in biroul lui Iohannis:
- Știu răspunsul, domnule! Știu cine este blestematul ăsta de personaj! E Dragnea! ... La care Iohannis, cu o nedismulată grimasă de dezaprobare, îi zice:
- Sun-teți în-tr-o ma-re e-roa-re, doam-nă! E The-re-sa May!


Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال