Bill Gates si vanzatorul de ziare

Un reporter l-a întrebat pe Bill Gates:
„Exista cineva mai bogat decât tine în lume?”
Bill Gates a raspuns: „Da, exista o persoana care este mai bogata decât mine”.
A povestit apoi o întâmplare:
„A fost în perioada în care nu eram bogat sau faimos.
„Am fost pe aeroportul din New York. La iesire am vazut un vânzator de ziare ambulant.
„Am vrut sa cumpar un ziar, dar am constatat ca nu am avut marunt suficient. A?a ca am renun?at la ideea de a cumpara ?i am returnat ziarul vânzatorului. ”
„I-am spus ca nu am marunt.
Vânzatorul a spus: „Ti-l ofer gratuit”.
La insistenta lui, am luat ziarul.
„Întâmplator, dupa doua-trei luni, am aterizat pe acelasi aeroport si, din nou, am fost în situa?ia de a nu avea marunt pentru un ziar.
Vânzatorul mi l-a oferit din nou. Am refuzat si am spus ca nu pot sa-l iau. El a spus: „Pute?i sa-l lua?i, îl împartasesc din profitul meu, nu voi pierde”.
Am luat la insistentele lui ziarul.
„Dupa 19 ani am devenit celebru si cunoscut de oameni.
Deodata mi-am amintit de acel vânzator.
Am început sa-l caut si dupa aproximativ 1 luna de cautare cu detectivi, l-am gasit. ”
"L-am întrebat:„ Ma cunosti? "
El a spus: „Da, esti Bill Gates”.
Am continuat:
„ Î?i aminte?ti ca mi-ai dat un ziar gratuit? ”
„Vânzatorul a spus:„ Da, îmi amintesc. Ti-am dat de doua ori chiar. ""
„ Vreau sa rambursez ajutorul pe care mi l-ai oferit atunci.
Spune-mi te rog ce dorinta ai."
„Vânzatorul a spus:„ Domnule, nu credeti ca, facând acest lucru, nu veti putea sa egalati ajutorul meu? ”
„Am întrebat:„ De ce? ”
vânzatorul:„ Te-am ajutat când eram un vânzator de ziare sarac si încerci sa ma ajuti acum, când ai devenit cel mai bogat om din lume.
Cum se poate ca ajutorul dvs sa se potriveasca cu al meu? "
"În acea zi am realizat ca vânzatorul de ziare este mai bogat decât mine, pentru ca nu a asteptat sa devina bogat pentru a ajuta pe cineva."
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال