Cele mai bune bancuri de Ziua Indrăgostiților

Cele mai bune bancuri de Ziua Indrăgostiților. Bancuri tari de Valentine's Day

Așa cum il stim noi, românul este o persoană haioasă, care face mișto de toți și de toate și nu scapă nici un eveniment fără să îl ia în balon. Așa se intamplă și cu ziua indrăgostiților, când cei care iși mărturisesc dragostea față de persoana iubită sunt luați in glumă, sau se face mișto de multe scene din viața cotidiană in care personajele principale sunt indragostitii. Iată in continuare cele mai bune și mai amuzante bancuri despre Ziua indrăgostiților sau cum este mai nou cunoscută Valentine's Day. Sperăm să va placă.

Ea:
- Iubitule, am visat azi-noapte că mi-ai cumpărat de Sfântul Valentin un colier super, din perle
El:
- Aşteaptă dragă, până diseară, şi o să ai o surpriză!
Vine seara, bărbatul se întoarce de la serviciu şi îi oferă iubitei sale un cadou ambalat frumos.
Emoţionată, ea îl deschide şi înăuntru găseşte.. o carte: „Interpretarea viselor”.

*****

De Ziua Îndrăgostiţilor, bărbatul vine acasă cu un buchet mare, mare de flori.
Nevasta îl ia nervoasă din mâna lui şi se plânge:
– Grozav, acum trebuie să mă simt şi eu să mă pun în pat şi stau cu picioarele desfăcute, nu?
El îi răspunde mirat:
- Păi nu mai avem nici o vază în casă unde să arunci florile?

*****

Iubitule, ce ai vrea să facem împreună de Valentines Day?
– Păi, draga mea, hai să facem ceva ce n-am mai făcut niciodată!
– Ce?
– Eu beau liniștit, iar tu taci!

De ce fac barbatii dragoste de ziua Indragostitilor

*****

Fata:
- Nu pot sa fiu perechea ta de Valentine’s day din motive medicale.
Baiatul:
- Serios?
Fata:
- Da, imi faci rau!

*****

Un baiat se duce la o bijuterie si cumpara o bratara scumpa pentru a-si surprinde iubita de Ziua Indragostitilor.
Bijutierul il intreaba:
- Vrei gravat numele prietenei tale pe ea?
Baiatul se gandeste cateva clipe apoi raspunde:
- Nu, scrie mai bine: "Pentru unica si adevarata mea iubire."
Bijutierul zambeste uimit si ii spune:
- Foarte romantic din partea ta.
La care baiatul:
- Nu e chiar romantic, cat foarte practic. In cazul in care ne despartim, o pot folosi din nou.


*****

Un tip sta de vorba cu prietena lui, o tipa mai uritica:
Ea:
- Toate colegele mele de munca au primit flori de Ziua Indragostitilor, sunt absolut superbe!
El:
- Mda, probabil de aceea au primit flori!

*****

O femeie caută un cadou pentru soţul ei, pentru Valentine’s Day.
Într-un sexshop vede o broască la preţul de 10.000 de euro.
Îl întreabă pe vânzător de ce e atât de scumpă şi află că orătania face s*x oral năucitor.
O cumpără şi seara i-o oferă soţului. Spre dimineaţă, aude nişte zgomote ciudat în bucătărie.
Merge să vadă ce se întâmplă şi-l vede pe soţul ei, împreună cu broască, făcând mâncare.
– Ce faci draga la ora asta cu broasca?
– O învăţ să facă mâncare şi apoi tu poţi să îţi faci bagajele şi să pleci!, a venit răspunsul lui scurt.

Ce ii spune un magnet altui magnet de Ziua Indragostitilor

*****

Soția isi intrebă soțul:
– Unde mă scoți diseară, de Ziua Indrăgostiților?
– Eu nu ies cu femei măritate !
– Dar sunt soția ta!
– Nu fac excepții.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال