Vara plecarilor bomba din televiziuni

Nu stiu ce se intampla anul acesta in televiziuni insa iata ca deja sunt cateva plecari bomba.
Andrea Mantea  si-a dat marti demisia in urma unor discutii aprinse cu o parte din conducerea postului Kanal D, ramanand fara salariul lunar de 12.000 euro.
Ruperea colaborarii Andreei cu postul amintit a starnit foarte multe semne de intrebare, mai ales ca nimeni nu a banuit ca un astfel de lucru ar fi fost posibil. Plecarea din trustul turcilor a "usurat-o" pe aceasta de un salariu de mii de euro pe care il lua de aici lunar.
Andreea Mantea castiga de la Kanal D, 8.000 euro de pe urma emisiunii "WOWbiz", pe care o prezenta alaturi de Madalin Ionescu şi respectiv 4.000 euro de pe urma emisiunii  "Nunta cu surprize", o emisiune pe care o prezenta alaturi de Cove.

Dupa 13 ani de Pro Motor, realizatoarea Roxana Ciuhulescu  se desparte de televiziunea din Pache Protopescu - PRO TV
„Nici nu-mi vine sa cred ca au trecut 13 ani de cand lucrez in familia ProTv. În toamna lui 2000 faceam cunostinta pentru prima data cu "sticla", atunci cand am participat la casting-ul pentru emisiunea ProMotor. Publicul m-a votat si asa am ajuns la carma celei mai longevive si mai cunoscute emisiuni auto”, spune realizatoarea pe blogul personal.

Vedeta a tinut sa precizeze ca „a fost poate cea mai dificila decizie a vietii mele si nu, n-am luat-o in urma unui impuls de moment , ci am cantarit-o 18 luni. Probabil ca se vor specula multe idei pe seama plecarii mele din cel mai mare trust media, insa ce pot sa va spun este ca niciodata n-am sa vorbesc de rau acest trust, ba din contra, am numai cuvinte de lauda la adresa lui”. Conform aceluiasi blog, ea spune ca e implicata in doua proiecte personale, dar ca nu exclude ca in viitor sa se intoarca in televiziune.

Citeste si:

Meryem Uzerli interpreta lui Hurrem din Suleyman Magnificul va fi inlocuita

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال