Bancul zilei 16 ianuarie

 Bancul zilei 16 ianuarie

Un sofer de camion care tot mergea in curse intra la banuieli ca nevasta il inseala cand e el plecat.
Intr-o zi ii vine ideea sa mearga la magazinul de animale si sa isi cumpere un papagal.
-As dori un papagal vorbitor care stie vorbi bine! ii spune el vanzatoarei.
- Pai avem acest papagal african, o frumusete, care stie sa vorbeasca cinci limbi...
- Cat costa?
- Pai la cat e de bun, 1500 de euro e un chilipir.
- Dar eu am numai 100... se plange barbatul.
- Am avea ceva si pentru dvs, stie bine sa vorbeasca, dar nu mai are picioare. A suferit un accident cu o pisica...
- Nu-i nimic, il iau pe asta!
Isi cumpara omul papagalul si pleaca acasa.Lasa papagalul intr-un loc strategic din casa, pe televizor. De asemeni, il instruieste sa se uite ce face nevasta lui cat timp e plecat.
Dupa doua saptamani se intoarce acasa si il intreba pe papagal :
- Ei, ce a facut nevasta mea ?
- Intr-o zi am auzit doua ciocanituri la usa...
- Si cine era ?
- Doi barbati.
- Si ce au facut ?
- Au pipait-o pe femeie?
- Si mai ce ?
- Au dezbracat-o?
- Si mai ce?
- Au pus-o capra?
- Si ce sa mai intamplat ?
- Pai nu stiu, ca mi s-a sculat si am picat dupa televizor...

imagine haioasa pe o masina nespalata

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال