Bute a pierdut cu Pascal si e in deriva

Am asteptat cu interes sa vad meciul dintre Lucian Bute si Pascal pentru ca imi imaginam ca Bute va face tot posibilul sa isi spele imaginea sifonata de prestatia sa din meciul cu Froch. Din pacate m-am trezit dimineata fix pentru a pierde o ora din viata mea urmarind un meci foarte plicticos, in care Bute nu a facut nimic altceva decat sa danseze in ring.
box momente grele pentru Bute, a fost invins de jean pascal pe 18 ianuarie


E adevarat ca dupa razboi se arata multi viteji si toti critica pe cei cazuti la pamant, insa nu ai cum sa nu fac asta. Dupa ce vezi un meci Froch - Kessler (revansa data de Froch lui Kessler) si dupa ce vezi diferenta dintre modul de a boxa a lui Bute si cel al lui Froch incepi sa te intrebi daca nu cumva zvonurile despre meciurile lui Bute de pana acum nu sunt cumva adevarate. A boxat numai cu luptatori care nu se aflau in primii 10, s-a ferit de cei din top ten, iar cand in sfarsit a dat de unul a fost facut praf.

bute alaturi de tatal sau si Obreja la gala de box
Eu unul vinovat principal nu il vad pe Lucian ci stafful lui si mai ales pe Obreja si in cazul acestor doua meciuri, pe antrenorul Larouche. La fotbal cand ceva nu merge se schimba antrenorul. De ce nu ar merge si la box chestia asta?
Ce ma dispera pe mine la momentul actual e ca avem o viitoare mare campiona la tenis, Halep si stirile sportive de la TV inca incep cu fosti fotbalisti ca alde Mutu. Cu ce se poate lauda Mutu? In afara de faptul ca a tras pe nas si a marcat la toate curvele posibile si imposibile? Eu zic ca la fosta lui valoare cu mai nimic.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال