Imagini haioase cu betivi

Nu stiam eu de ce nu a mai venit Mos Craciun pe la mine, mai ales ca am fost cuminte anul asta. Azi am gasit raspunsul : s-a imbatat ca porcul si a uitat de cadourile pentru mine. Naspa.

imagine haioasa cu Mos Craciun beat clampa

Ca ala e beat mort si doarme acolo nu e bai, intrebarea mea e cum naiba au urcat sofaua sus. Nu mai zic cum l-au pus pe ala acolo. Cred ca e o imagine fake

imagine haioasa cu un tip dormind la inaltime

Nu cred ca exista vreun barbat care in viata lui sa nu se fi imbatat manga. Macar odata. Insa cred ca putini au dormit in halul asta.

tip beat dormind pe wc

Nu cred ca este petrecere la care unul care e beat manga si adoarme sa nu pateasca ceva de genul. mai nasol acum e ca toata lumea are smartphone-uri si poza apare imediat pe facebook. Si e cam aiurea pentru cel fotografiat.

ce patesc la petreceri cei care se imbata si nu mai stiu de ei

Pe asta din poza de mai jos l-am considerat haios insa daca ma uit mai bine imi dau seama ca e unul din multimea celor pe care ii vedem in fiecare zi prin orase. Insa am sa las poza ca da bine la volum.

betiv in statia de autobuz

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال