Biletul zilei pariuri 20 octombrie 2014

UPDATE  Rezultate West Bromwich - Manchester United 2-2 si Real Sociedad - Getafe 1-2
Astazi pentru biletul zilei am ales doar doua meciuri, insa cota biletului este una destul de buna - 6.45, pentru 50 de roni jucati avand un castig de 322 roni,
Ca de obicei nu lipseste pariul pe numar de goluri, astazi avand pe cei de la Manchester United cu mai mult de 2 goluri per meci.


Biletul zilei la pariuri pentru data de 20 octombrie

La cel de al doilea pariu am optat pe un meci din Spania intre doua echipe modeste in rezultate, care nu cred ca vor incasa cele 3 puncte din meci.

La biletul zilei de ieri 19 octombrie am avut 2 meciuri la prima varianta si 2 meciuri la cea de a doua: meciul care nu a iesit fiind cel al Astrei. Cei care au jucat la siguranta la acest meci, cum am facut eu aluzie, au avut un bilet castigator.
UPDATE - rezultate West Bromwich - Manchester 2-2 si Real Sociedad - Getafe 1-2 (echipa lui Contra a marcat in minutele 90 si 94)
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال