Florin Salam si Costi de la Timisoara - Misca-te ca o felina - videoclip si versuri

Florin Salam si Costi de la Timisoara - Misca-te ca o felina  - versuri

Te mişti beton, stai şi pe ton
Haide cu mine să iţi iau ce vrei din Mall
Şi nu mă refuza ştii că eşti viaţa mea
Nu te mai las mă jur pe inima mea.


Na na na na te mişti beton
Na na na na arăţi şi mai beton
Şi nu mă refuza ştii că eşti viaţa mea
Nu te mai las mă jur pe inima mea.

Misca-te ca o felina - Florin Salam si Costi de la Timisoara

Mişcă, mişcă, mişcă-te ca o felină
Nu sta ca într-o vitrină
Fă-mă, fă-mă să-mi fie dor
Şi nu mă lăsa să mor(x4)..

Cat talent ai , haide mai stai
Nu te preface că n-ai vrea să mă ai
Si nu refuza stii că eşti viaţa mea
Să fiu nebunul tău şi tu nebuna mea.


Na na na na mare talent tu ai,
Na na na na ştiu că ai vrea să mă ai
Şi nu mă refuza, ştii că eşti viaţa mea
Să fiu nebunul tău şi tu nebuna mea

Mişcă, mişcă, mişcă-te ca o felină
Nu sta ca într-o vitrină
Fă-mă, fă-mă să-mi fie dor
Şi nu mă lăsa să mor(x8).

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال