Biletul zilei pariuri - 29 octombrie 2014

UPDATE Rezultate - bilet castigator - ASA Tg Mures - Ceahlaul 4-0, Hamburger - Bayern Munchen 1-3 si Celtic - Partick Thisle 6-0
Pentru biletul zilei la pariuri de astazi 29 octombrie 2014 a ales meciurile de mai jos pe care am jucat la rezultat final.Primul meci ales e cel din cupa Romaniei dintre Asa Tg Mures si Ceahlaul, un meci in care ar trebui sa iasa 1, insa am totusi ceva reticente. Tg Mures vine dupa o victorie asupra Stelei si de obicei la romani e una calda una rece, mai ales dupa rezultate mari.

Al doilea meci e tot din cupa, insa cea a Germaniei unde am mers pe mana lui Bayern care in mod normal la ce forma este nu ar trebui sa aiba mari probleme cu cei de la Hamburger SV. Iar ultimul meci este din Cupa Scotiei un meci pe care am mizat pe Celtic, care pleaca din start in marea favorita.
Din pacate am ales cote sub 1.30 ceea ce de obicei nu prea aleg, insa azi multe din meciurile pe care doream sa le joc aveau cota mica.

Ieri pe biletul zilei am ratat doua meciuri din cele 3 pronosticuri pe care le-am pus. Iata si rezultatele CSMS Iasi - Steaua 0-1, Genk - Lierse 3-0 si Toulouse - Bordeauz 1-3 (primul bilet cu 2 meciuri ratate)
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال