Florin Salam si Mr Juve - Ma omoara - versuri si videoclip


 Florin Salam si Mr Juve - Ma omoara - versuri


Refren:
Florin Salam şi Mr. Juve:
Mă omoară, mă omoară, fata după scară...
Mă omoară, mă omoară, vecina mă bagă-n boală (x4)

Florin Salam:
(Hai special pentru toate fetele singure, cele din zonele rezidenţiale şi pentru fetele din zonele crepusculare măăă, daa')

Florin Salam si Mr Juve - Ma omoara

Mr. Juve:
Aoleu, Doamne, câte dame nemăritate, divorţate, la mine pe scară, s-au strâns toate
Da', una dintre ele e cea mai belea, de când mama m-a făcut, eu n-am văzut aşa ceva.
Şi mă omoară, ca-n fiecare seară mă opreste şi îmi spune:"Vecine, ce faci diseară?"
Râde de mine mereu, râde că nu am tupeu, da' să moară, să facă dacă nu... o prind eu.
Florin Salam :
Am una bună, e pe scară, îmi face ciudă fiecare seară,
Îmi spune că mereu îi este frică, şi că nu poate să doarmă singurică,
Cum să fac că de ea nu pot deloc să scap, îşi bate joc de mine, ştie că sunt însurat,
Dar cum să fac, că nu ştiu dacă e bine, chiar dacă e bine sau nu-i bine, nu scapă de mine.

Refren:
Florin Salam şi Mr. Juve:
Mă omoară, mă omoară, fata după scară...
Mă omoară, mă omoară, vecina mă bagă-n boală (x4)





Florin Salam:
(Hai special pentru toate femeile singure, care vor noaptea adevarul)
Mr. Juve:
Mamasita, vecinica, tu bunita, necăsătorita, ai prea scurtă fustiţa, ţi se vede aluniţaa'' (aoleuuu) ''
Numai umbla aşa, manca-ţi-aş guriţa ta.
Numai umbla aşa că mă cam dai de belea, când treci prin faţa mea, mă bâlbâi şi se prinde nevastă-mea
Mare bucată, umblă aproape dezbrăcată, umblă numai despuiată, ce m-aş da cu ea o dată.

Florin Salam:
Într-o zi când să ies pe-afară, am vazut-o deja din greşeală (''Aoleuuu'') cum arată goală, bai frate fata asta mă omoară!
Da' cum să fac, că eu nu pot deloc să scap, îşi bate joc de mine, ştie că sunt însurat, dar cum să fac că nu ştiu dacă-i bine, chiar dacă nu-i bine sau e bine, nu scapă de mine.

Refren:
Florin Salam şi Mr. Juve:
Mă omoară, mă omoară, fata după scară
Mă omoară, mă omoară, vecïna mă bagă-n boală. (x8)


Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال