Antena 1 a pus cruce emisiunii Next Star

In noua grilă de programe, care incepe din toamna acestui an a celor de la Antena 1 va lipsi emisiunea Next Star. Renunţarea la emisiunea Next Star înseamnă, pentru cei cinci juraţi (Lora, Connect-R, Maria Cârneci,Vasile Muraru şi Pepe) pierderea unui loc de muncă.



Anunțul despre încetarea emisiunii a fost făcut de Dan Negru, cel care prezenta emisiunea, pe pagina sa de Facebook. "Din toamnă incep un nou proiect tv. Fără copii ! Acum pot să mărturisesc: când show-ul era doar o idée, mulți colegi de breaslă mă compătimeau spunându-mi că am să-mi rup gâtul riscând intr-un show cu copii în prime-time. Puțini îmi dădeau vreo șansa de supraviețuire, mai cu seamă că formatul era original 100% Din decorurile show-urilor tv pe care le-am părăsit am luat mereu câte un obiect de decor… E mai ușor să construiești un copil puternic decât să repari un matur stricat. La capăt de drum, mulțumesc!", este mesajul pe care Dan Negru l-a postat pe pagina sa de Facebook.

Juriul de la Next Star
Foarte ataşată de copiii de la Next Star, Lora  a lăsat un mesaj pe pagina ei de Facebook, precizând că nu ştie de ce conducerea postului a decis să renunţe la show-ul în care ea era jurat. "O să-mi fie foarte dor de voi! Impreună am facut istorie, când nimeni nu ne dădea o șansă", a scris ea, pe rețeaua de socializare.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال