Lucian Bute a luptat cu Andrea Di Luisa

Dupa meciul anulat pe care Lucian Bute ar fi trebuit să il dispute pe data de 6 decembrie 2014, cu argentinianul Roberto Bolonti, iată că romanul a revenit în ring. Anul trecut Lucian nu a putut disputa meciul programat din cauza unei accidentări la spate.
Meciul de revenire al lui Bute s-a desfașurat în fața italianului Andrea Di Luisa, meciul fiind programat să se dispute pe lungimea a maxim 10 reprize și nu contează pentru nici un fel de titlu. Di Luisa, în vîrstă de 33 de ani, are în palmares 17 victorii şi trei înfrîngeri, dintre succese 13 fiind înainte de limită. Andrea Di Luisa a boxat ultima dată în decembrie 2014, cînd a cîştigat titlul EBU-EU la categoria supermijlocie, învingându-l pe Roberto Cocco.



Revenirea lui Lucian Bute a fost una cu succes romanul neavand un meci prea greu împotriva italianului Andrea Di Luisa, campion european la semimijlocie, pe care l-a învins prin KO în runda a patra.In primele trei runde italianul nu i-a creat românului  nicio problemă, Bute reușind să domine în totalitate meciul, iar în runda a patra l-a pus pe italian la pămînt cu un croșeu.

Andrea Di Luisa a fost numărat și a continuat lupta. Lucian Bute a văzut că italianul era năucit și a continuat seria de lovituri, moment în care antrenorul italianului a aruncat prosopul iar meciul s-a încheiat.

Lucian Bute la cantarul oficial in meciul cu Andrea Di Luisa

"Lucian se întoarce, așa cum v-am spus în toată această săptămînă. Antrenorul mi-a spus să pun pumnii unul lîngă altul și să mă folosesc de corpul meu. Într-adevăr, m-am întors în box. Sînt din nou aici! Le mulțumesc tuturor celor care m-au susținut", a spus Bute la sfîrșitul meciului.
Lucian Bute (35 de ani) are în palmares 32 de victorii şi două înfrîngeri. Pugilistul român a avut ultimul meci oficial în ianuarie 2014, cînd a fost învins la puncte de canadianul Jean Pascal.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال