Cum poate face machiajul minuni cateodata

Trebuie să recunoaștem că machiajul poate schimba radical imaginea unei femei, mai ales dacă este făcut de un profesionist adevărat.



Si aici nu mă refer la machiajele pentru reviste sau imagini de reclamă unde retușarea se face mai mult din photoshop, ci la machiajele facute de persoane profesioniste la saloanele de machiaj.  Si pentru a exemplifica diferențele mari între o persoană nemachiată și una machiată am postat câteva imagini. Priviți și vă minunați, ce poate face un profesionist adevărat dintr-o femeie.

cum arata o femeie inainte si dupa ce s-a machiatschimbare radiala a unei femei dupa machiaj
Ma gandesc cati barbati care s-ar intalni cu tipa de mai jos asa cum e in stanga ar baga-o in seama si cati din aceeasi barbati nu ar "saliva" dupa ea daca ar vedea-o asa cum e in dreapta.
cum arata o femeie inainte si dupa ce s-a machiat
Uitandu-mă la imaginile de mai jos, mi-am adus aminte de unul care și-a dat nevasta în judecată după ce a văzut-o cum arată dimineața nemachiată. Bărbatul, care era din Algeria, a depus o plângere pe numele soției sale, la doar o zi după nuntă, acuzând-o că nu arată atât de bine ca înainte de căsătorie și că l-a păcălit cu prea mult machiaj.
ce bine arata o femeie dupa ce s-a machiat

ce bine arata o femeie dupa ce s-a machiat

O femeie normala inainte de machiaj si una superba dupa

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال