Bancul zilei 19 iulie 2017

Bancul zilei 19 iulie 2017


Sună telefonul. Fetița ridică receptorul:
– Alo?
– Buna, scumpo; sunt eu, tati. Mami e cumva în apropierea telefonului?
– Nu, tati, mami e la etaj, în dormitor, cu unchiul Paul.
După o scurta pauză , tati zice:
– Dar, scumpa mea, tu nu ai nici un unchi
Paul!
– Oh, ba da, am, si el e la etaj, în cameră cu mami, chiar in acest moment.
O altă scurtă pauză...
– Uf, bine atunci, vreau ca tu să faci ceva pentru mine: lasă receptorul pe masă , aleargă la etaj si bate la usa dormitorului si strigă la mami: “Masina lui tati tocmai a intrat în parcare!”
– Bine, tati, doar un minut.
Câteva minute mai tîrziu , fetița revine la telefon.
– Am făcut ce mi-ai spus, tati.
– Si ce s-a întâmplat , scumpa mea?
– Ei bine, mami s-a speriat rău , a sărit din pat fără nicio haină pe ea, a început să alerge în stânga si în dreapta tipand, apoi s-a
împiedicat de covor, s-a lovit cu capul de masa de toaletă si acum zace nemișcată !
– Of, Doamne! Si ce poți să spui despre unchiul Paul?
– Si el a sărit din pat, fără haine pe el si el s-a speriat rău si a sărit pe fereastra din spate direct în piscină...nu cred că stia că
săptămâna trecută ați scos apa, ca să o curatati. S-a lovit de fundul piscinei si cred că a murit...!
O lungă pauză . O pauză si mai lungă.O
foarte lungă pauză , apoi tati spune:
– Piscină zici? Eu nu am piscină! ... Aveți numarul 456-1573?
– Nuuuu ! zise fetița ,cred că ați greșit numărul!

Ce se intampla cand nevasta e romanca

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال