Cele mai bune si mai tari bancuri cu Mos Craciun

Cele mai bune si mai tari bancuri cu Mos Craciun


Problema de logica: Chiar inainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor si Mos Craciun se aflau in liftul unui hotel foarte select. Inainte ca usa sa se deschida, observa o bancnota de o suta de mii pe jos. Care dintre cei trei ridica bancnota?
Raspuns: Mos Craciun - bineinteles, ca ceilalti doi nu exista!

Un tatic vrea sa-i faca o placere fetitei lui de patru ani.
Isi face rost de un costum de Mos Craciun, se imbraca in dormitor, ia un sac si un bat, intra in sufragerie si incepe:
- Mos Craciun cu plete dalbeee, a sosiiit de prin nameti, sa aduca daruri multeeee, la fetite si baieti”
La care fetita:
- mami, iar s-a-mbatat tati

Cele trei etape din viata unui barbat:
Crede in Mos Craciun
Nu crede in Mos Craciun
Este Mos Craciun

Bulişor îi scrie lui Moş Crăciun:
– Anul asta, să-mi trimiţi un frăţior!
De Crăciun, Bulişor nu primeşte nimic. Supărat, îi scrie din nou lui Moş Crăciun:
– De ce nu mi-ai trimis frăţiorul?
Anul următor, primeşte o scrisoare de la Moş Crăciun.
– De ce nu mi-ai trimis-o pe mama ta?

Un copilas ii scrie lui Mos Craciun: Trimite-mi un fratior.
Mos Craciun citeste scrisoarea si raspunde: Trimite-mi-o pe mama ta.

Dupa o zi criminala, in care lui Mos Craciun toate i-au mers prost - i s-au imbolnavit 4 pitici, 3 reni au racit, sania s-a rupt, a ramas fara bautura si a venit si soacra-sa in vizita, seara, suna la usa un ingeras cu un brad imens de Craciun. "Ce sa fac cu bradul Mosule?" intreaba ingerasul. “Bagati-l in fund” ii raspunde Mos Craciun nervos. Si de atunci exista traditia cu ingerasul infipt in varful bradului.






– Sunt suparat. Parintii nu vor sa imi dea cadou de Craciun un catelus…
– Stiu cum se rezolva: cere un fratior si vor prefera sa iti dea un catel!

Stii de ce in varful bradului de craciun vezi tot timpul un ingeras micutz?
Raspuns:
Era Mos Craciun foarte suparat inainte de sarbatori ca nu avea bani destui pentru cadouri. La un moment dat bate cineva la usa:
– Cine e? (striga nervos Mos Craciun)
– Sunt eu, ingerasul. Am venit sa-ti spun ca am comandat bradul de Craciun.
– Bine bine. … lasa-ma odata.
Peste 10 minute ciocane cineva la usa. Mos Craciun si mai nervos:
– Cine e acolo? Ce mai vreti? Nu vedeti ca am treaba si sunt nervos?
– Sunt tot eu, ingerasul. A venit bradul de Craciun. Ce sa fac cu el?
– Nu stiu… baga-ti-l in c*r…


Vine Mos Craciun la copiii somalezi. Toti erau slabi de le ieseau oasele prin piele.
- Dar voi de ce sunteti asa de slabi? intreaba Mos Craciun.
- Stii, Mos Craciun, zice un copil, noi nu prea mancam.
- Ei, se supara Mos Craciun, daca nu mancati, nici jucarii nu primiti.


O discutie intre doi copii, in camera lor:
Baietelul catre fetita:
- Ce-i vei cere lui Mos Craciun anul acesta?
- O papusica Barbie. Dar tu?
- Eu ii voi cere un Tampax!
- Tampax? Ce e asta?
- Hmmm, habar n-am! Dar zic la televizor ca daca-l folosesti poti merge la plaja in fiecare zi, sa mergi cu bicicleta, sa inoti in piscina, sa dansezi, sa alergi, sa faci o multime de lucruri... fara ca nimeni sa-si dea seama!

Mos Craciun vine la psihiatru si spune:
- Doctore, ajuta-ma, nu mai cred in mine!
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال