Bancuri cu judecatori

Bancuri cu judecatori

La tribunal, un el si o ea se cearta pt custodia fiicei lor.
– Eu am adus-o pe lume cu durere, mie mi se cuvine custodia.
Judecatorul catre sot:
– Argumentul dvs. care este?
Avocatul zice calm:
– Domnule judecator, daca dvs bagati o moneda intr-un automat de racoritoare si iese o sticla de cola, a cui este sticla a masinii sau a dumneavoastra?
   

Sotia si-a batut crunt sotul.
Judecatorul o intreaba ce s-a intamplat:
– Mai intai m-a chemat acasa in timpul programului, apoi m-a dezbracat si m-a intins in pat. Apoi cu un ranjet cretin mi-a spus ca este pacaleala de 1 Aprilie!


Maria divortează de Ion dar vrea ca singurul lor copil să rămână la ea.
În timpul procesului, judecătorul o întreabă pe Maria:
– Doamna Maria, de ce doriti să aveti custodia copilului?
– Domnule judecător, este foarte simplu. Eu m-am chinuit si am adus pe lume acest copil, iar dacă a iesit din mine, atunci este al meu!
– Domnule Ion, dumneavoastră de ce vre'ti custodia copilului?
Ion foarte calm:
– Domnule judecător, eu vreau doar să vă pun o întrebare: Când mergeti la aparatul de cafea, băgati o fisă si aparatul vă dă cafeaua. Acel pahar de cafea este al dumneavoastră sau al aparatului?

Judecătorul:
– Ioane, te găsesc vinovat de crimă. Ti-ai ucis sotia când ai prins-o în pat cu in vecin. Am totusi o întrebare pentru tine. De ce pe ea si nu pe ticălosul de vecin???
– Păi domnule judecător, mai bine omor o femeie o singură dată decât săptămânal câte un bărbat.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال