Bancuri cu Bula

Se întoarce Bulă de la şcoală şi foarte grăbit dă să intre în baie şi constată cu stupoare că uşa de la baie era închisă. Cum îl ştim noi pe Bulă nesimţit, nu ezită să-şi arunce o privire pe gaura cheii şi o vede pe soră-sa că se masturba cu un morcov. Se duce Bulă la piaţă, cumpără un kg. de morcovi şi unul de vin. Se aşează la masă, mai pune câteva pahare, le umple cu vin şi în fiecare pune câte un morcov. Iese şi sora lu' Bulă din baie şi nelămurită îşi întreabă fratele:
- Ce faci Bulă?
La care Bulă:
- Ei, beau şi eu cu cumnaţii mei.

***
Bulă, proaspăt însurăţel, inocent, tânăr şi la trup curat, se duce la tat'su şi-l întreabă:
- Acu că m-am însurat, ce am de făcut?
- Mai dragă, vezi că nevestica e şi ea tânără, ia-o'ncet! Dai şi tu diseară două ciocane, da' mai cu milă!
Se duce Bulă acasă, ia un ciocan din cămară şi buf-buf! Două ciocane fetei, o lasă lată! A doua zi, iar la tata:
- Şi'acu ce-i mai fac?!
- E, acuma trebuie să se simtă şi ea bine! Te duci şi-i dai şi tu două limbi, da finuţ mă să se simtă şi ea iubită!
Se duce Bulă în piaţă, ia o limbă de vacă de vreo 2 kile, ajunge acasă, buf-buf două limbi nevestei, o lasă lată!...
- Gata tată, zice Bulă a treia zi, I-am tras două limbi de-o să mă pomenească! Şi'acu?
- Bravo mă, hală! E, de'acu vă cunoasteţi! Du-te şi dă-i şi tu două ciocane mai îndesate să vadă că eşti bărbat!
Bulă fuga acasă intră în cămara după ciocan! Nevasta disperată, ridică mâinile şi strigă:
- Nu! Mai bine o limbă!...

 Portalul Iasi365 va ofera o multime de bancuri si de imagini haioase, sperand in acest fel ca va putea sa va descreteasca fruntile si sa va faca sa va simtiti bine
***
Era mama şi tata lu Bulă şi se-nteleg ei să vorbească codificat când vor să se fu*e ca să nu-nţeleagă Bulă ce zic. Într-o zi, îi zice ta-su lu Bulă:
- Bulă, du-te la mama şi zi-i că vreau să bat la maşină.
Se duce Bulă la masă:
- Mama, mama, zice tata că vrea să bată la maşină.
- Bine Bulă, da du-te şi zi-i că n-am decât cerneală roşie. Îi zice Bulă lu tac-su, după vreo două zile din nou îl trimite ta-su pe Bulă la masă, asta iar îi zice că n-are decât cerneală roşie şi tot aşa de câteva ori. După un timp, îi zice mă-sa lu Bulă:
- Bulă, du-te la tata şi zi-i că am cerneala albastră acum Se duce, îi zice, la care ta-su:
- Bulă, du-te şi zi-i că am scris de mână.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال