Imagini cu pitipoance din Rusia

Retelele de socializare au capatat o amploare pe care nimeni nu o gandea acu cativa ani, insa odata cu extinderea lor si mai ales cu extinderea internetului au aparut si pitipoancele si cocalarii. Iata in continuare cateva imagini de pe retelele de socializare de la rusi
Deci, mama iti trimit o poza de la scoala, eu cu prietenul meu lansatorul de grenade AG-7 (sa nu crezi ca e al saptelea, asa il cheama pe el)

Ghita ciobanul de la noi e minciunea cu suba lui. Uite aici Ghita haina de blana, merge la adidasi perfect.
Am primit asa de multi trandafiri ca nici vaza nu am avut, asa ca i-am plantat si eu pe unde am putut. Iar daca ii vine la unu sa se ... o sa ma ajute sa ii parfumez. O sa fie bestiali


Asta cred ca e photoshopata pentru ca nu cred ca exista tampite asa de mari incat sa faca poze in groapa de gunoi. Sau poate or fi si nu imi dau eu seama. Cine stie.

Asta chiar ca e moartea pasiunii. Nu ma leg de fata ei, insa daca ma uit in jur mi se face rau. Trebuie sa fii prea beat sa iti faci de cap la ea acasa.



Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال