Steaua in cadere libera

Dupa ce a ratat calificare in play offul Champions League iata ca FCSB isi continua caderea libera pe care o are in ultima vreme. Ieri a jucat cu ASA Tg Mures, o echipa care era de batut. Spre ghinionul meu nu am urmarit prima repriza (unde Steaua a jucat mai bine) ci am vazut meciul din cea de a doua repriza. Am fost mirat sa vad Steaua dominata de ASA, care desi nu avea consistenta in atac a avut cateva ocazii bunisoare. Golul egalizator a fost o greseala de portar, acesta luand gol printre picioare.
Daca va juca in meciul cu Rosenborg la fel, nu cred ca se va califica in grupele Europa League, ceea ce va fi o contraperformanta pentru echipa.



Din pacate dupa o perioada de liniste, in care patronul a fost la "facultate" acesta a revenit pe micile ecrane si pe majoritatea site-urilor de sport, intoxicand marele public cu tot felul de aberatii. Cred ca daca nu se califica in grupe, Steaua va da o gaura puternica in bugetul patronului. Atat timp cat nu se investeste in centre pentru tineri si juniori si nu se aduc jucatori de calitate, fotbalul romanesc va fi unul mediocru cu meciuri slabe si cu calificari doar in grupele Europa League
Si altceva - cand vad noua stema a FCSB mi se face rau - cine naiba o fi acceptat-o nu stiu dar arata aiurea tare

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال