Cele mai tari bancuri cu pescari

Cele mai tari bancuri cu pescari



Gigel pescuia intr-un loc interzis. Apare paznicul:
- Ce faci aici??
- Invat o musca sa inoate.
- Atunci trebuie sa platesti amenda ca nu are costum de baie!!

Un curios se uita si el la niste pescari.
La un moment dat, unul dintre ei reuseste sa prinda un somn de toata frumusetea.
Il scoate din carlig si il arunca inapoi in apa.
- Ce faci, omule? striga curiosul.
- Ce sa fac cu ditamai pestele, cand tigaia mea e lata doar de-o schioapa?

Sotul pleaca la pescuit, pentru mai multe zile.
- Nevasta, mi-ai pus si aragazul de voiaj?
- Da! Si mai gasesti in rucsac si vreo 3 cutii de sardele si un deschizator ...

Un chibit il intreaba pe un pescar:
- Te-ai ales cu ceva de cand stai aici?
- Da, cu un junghi in spate!...


Doi pescari :
- Ieri cand am fost la pescuit am pescuit o bicicleta ce avea farul aprins !
- Eu acum o saptamana am pescuit o caracatita cu 100 de tentacule !
- Hai ma ! Mai taie din tentaculele alea ca sting si eu farul de la bicicleta mea ...

Trei barbati mergeau week-end de week-end la pescuit, fie vara sau iarna.
Intr-o zi de joi sotia unuia dintre cei trei barbati ii spune sotului sau:
- Sa faci bine sa-ti anunti prietenii ca in week-endul asta nu pleci cu ei la nici un pescuit, ci stai acasa cu mine. M-am saturat pana peste cap de pescuitul tau. Daca nu-ti convine, mai bine divortam.
Ce naiba sa faca bietul om. Isi anunta in ziua de vineri cu regret cei 2 tovarasi de pescuit ca trebuie sa renunte pentru un week-end la pescuit in favoarea nevesti-sii.
Se duc cei 2 tovarasi sambata dimineata la pescuit fara prietenul lor si ce sa vada la balta de pescuit. Colegul lor era acolo !!!
- Bai, ce dracu' ai facut, n-ai zis ca stai cu nevasta-ta acasa ?
- N-o sa va vina sa credeti ce-am patit acasa?
- Ce-ai patit ma?
- Aseara cand am venit de la serviciu, nevasta-mea ma astepta dezbracata in dormitor si mi-a spus ca acum pot sa fac ce vreau eu !!!
- Si tu ce-ai facut ???
- Am plecat la pescuit !!!

Doi barbati ies la pescuit sub un pod. Unul din ei se ridica si vede un cortegiu traversand podul. Isi scoate sapca, isi apleaca capul, cortegiul trece podul, omul isi pune sapca din nou pe cap, se aseaza si arunca la loc undita in apa...
- Asta chiar a fost emotionant... nu te stiam atat de religios.
- Deh, ne-au legat totusi 40 de ani de casnicie.

Pescarul e roşu de furie. de şase ceasuri stă pe malul bălţii şi nu a prins nici un peştişor.
Langă el se opreşte o femeie care ţine de mană un băieţel de cinci anişori.
- Nene, vreau şi eu să văd cum prinzi un peşte mare!
- Nu, domnule, intervine mama, să nu-i prindeţi nici un peşte pană nu spune ” vă rog frumos!”

- Am prins anul trecut un somn enorm.
- Cat cantarea?
- Pai... numai fotografia lui avea 4 kg.

Se duce Ion la pescuit... sta cat sta, dar nu prinde nimic.... Face la un moment dat:
- Doamne, Daca imi dai un peste mare... duc jumatate la Biserica.
Nu sta mult ca a si prins un peste de 10 kilograme.
- Gata... Nu mai duc nimic la Biserica.
Pestele se zbate si cade in apa. Nemultumit... Ion striga spre cer:
- Doamne... Nu mai stii de gluma?

Intr-o zi un tanar se duce sa pescuiasca. Ajuns pe balta se dezbraca gol pusca si intra in apa. Dupa nici 5 minute prinde un peste si-l arunca pe mal. Dupa alte 5 minute iar. Si povestea se repeta de mai multe ori. Un batran care statea pe balta cu o zi in urma se uita mirat la el :
- Cum reusesti tinere? Stau aici de ieri dimineata si nu am prins nici macar unul!
- Pai e simplu : te dezbraci , te bagi in apa , si astepti sa vina pestele la "rama"!
- Ahh. Ok !
Se dezbraca mosul , intra in apa , asteapta 5 minute si vine pestele la "rama".
- Acum tataie !! Acum !!!
Da' mosul:
- Mai lasaal.. Mai lasaal... !
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال