Urări și mesaje de felicitare pentru soție

 Mesaje de La multi ani pentru soție

 

La mulți ani, dragostea mea! Ești un om bun și sunt mândru că ești soția mea, mama copiilor mei, definiția fericirii mele! Te iubesc!

----------

Îți mulțumesc pentru toate amintirile prețioase pe care mi le-ai dăruit. Nu contează cât de mult vom îmbătrâni, câte aniversari vom sărbători, eu voi fi întotdeauna lângă tine. La Mulți Ani, frumoasa mea soție!

----------

Zilele de nastere sunt pline de amintirile anului trecut, fericirile prezentului și speranța viitorului. Sper că toate acestea să facă un număr complet reușit. La mulți ani draga mea!

----------

La Mulți Ani, dragă soție, să ai parte de tot ce este mai frumos în lumea asta, să fii sănătoasă, împlinită și fericită alături de mine. La Mulți Ani frumoși, draga mea!

----------

Azi e ziua femeii ambițioase și puternice care mă invață zi de zi cum sa lupt pentru fiecare dorință, pentru fiecare vis indrăzneț. La mulți ani! Te iubesc!

 ----------

Soția mea, să nu te schimbi niciodată! Să rămâi aceeași persoană bună și iubitoare. Sunt foarte norocos că exiști în viața mea! Îți mulțumesc pentru tot și îți doresc un călduros La Mulți Ani!

----------

Ești cea mai puternică și înțeleaptă femeie pe care o cunosc. Fie ca dorințele tale să devină realitate. Să fii sănătoasă și să te bucuri în fiecare zi de tot ce ai. La Mulți Ani!

----------

Astăzi este ziua femeii căreia i-am jurat iubire veșnică și de care încă sunt indrăgostit ca un adolescent. Te iubesc! La mulți ani!

----------

Soția mea, îți doresc o zi încărcată de fericire și iubire. La Mulți ani și să ne bucurăm împreună de cele mai frumoase momente în viață!

----------

Sănătate din belșug, iubire din plin, pace și liniște alături de cei dragi nouă. La Mulți Ani, frumoasa mea soție!

----------

Să ai o zi minunată! Să fii înconjurată de oameni minunați ca tine și să te bucuri de tot ce este mai frumos. La Mulți ani!

----------

Draga mea, să ai parte de toată caldura omenirii, un ocean de sănătate și toate florile lumii adunate în cel mai frumos buchet! La mulți ani! Te iubesc!

----------

Iti doresc ca viața ta să-ți fie la fel de frumoasă precum sentimentul de iubire, gingașă ca zâmbetul tău și liniștită ca marea când nu adie vântul! La mulți ani, iubirea mea!

----------

Draga mea, doresc ca ceea ce e frumos in visele tale să devină realitate, iar ceea ce e impecabil în gândul tău să completeze acele vise! La mulți ani! Te iubesc!

----------

Să fii la fel de liberă ca vântul, la fel de sclipitoare ca soarele, la fel de fericită ca florile, la fel de pasională ca furtunile. Să fii orice, să fii oricum, numai să fii lângă mine mereu. Azi e ziua mea preferată, ziua în care cerul mi-a trimis ingerul să-mi fie alături pe pământ. Iți multumesc iubire! La mulți ani!

----------

Un zambet are puterea de a indrepta totul și de a umple totul de lumină. Sper să ai parte de cât mai multe zâmbete în viață… La mulți ani, iubire!

----------

De ziua ta, iti urez din toata inima, iubita mea sotie, sa fii linistita, sanatoasa, fericita si sa zambesti mereu! Iti ador zambetul minunat! La multi, multi ani, alaturi de mine!

----------

Ziua de astăzi este o zi specială pentru noi, cei care ținem la tine. Suntem foarte norocoși că faci parte din viața noastră. La Mulți Ani frumoși și fericiți!

----------

Că te iubesc din tot sufletul, o știi deja. Vreau să fiu primul care iti urează la mulți ani, de ziua ta, femeie frumoasă, femeie puternică! Sper să îți placă tortul pe care ți l-am cumpărat!

----------

E ziua ta și aș vrea din tot sufletul, să te știu mereu sănătoasă, fericită și veselș! La mulți, mulți ani, frumoasa mea soție! E ziua ta e naștere, hai să ne bucurăm cu tot sufletul, mai mult ca niciodată!

----------

Pentru cea mai tare soție, cele mai sincere urări de bine, de la soțul tău, care te iubește enorm. La mulți ani, frumoaso!

----------

La multi ani cu multe zambete sincere si clipe de iubire, cu multe realizari profesionale si impliniri personale, pentru ca le meriti pe toate! Dar inainte de astea, iti doresc sa fii sanatos, caci doar asa te poti bucura cu adevarat de tot ce ti-a rezervat viata asta frumoasa. Te iubesc!

----------

Îți doresc ca astăzi să ți se întoarcă toată bucuria pe care ai răspândit-o printre noi până acum. O zi minunată și plină de zâmbete. La Mulți Ani!

----------

La Mulți Ani, iubita mea îți urează soțul tău pe care ai reușit să-l faci atât de fericit. Îți mulțumesc pentru iubirea și grija ta. Ești cea mai scumpă soție și mamă din lume, ești neprețuită. Cu iubire nemărginită, al tău soț!

----------

Draga mea soție, cu ocazia zilei de naștere îți doresc viață lungă, fericire, sănătate și iubire! La Mulți Ani!

----------

Să imi petrec tot restul vieții alături de tine a fost cea mai bună decizie. Sunt recunoscătoare pentru fiecare moment! La mulți ani!

----------

Iti doresc sa fii sănătoasă, căci doar așa te poți bucura cu adevărat de tot ce ți-a rezervat viața asta frumoasă. Te iubesc! La mulți ani!

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال