Dragulescu il va inlocui pe Pavel Stratan

Marian Dragulescu va fi cel care ii va lua locul lui Stratan in competitia visurilor, in ciuda faptului ca echipa formata din el si Adriana Lupu a parasit emisiunea "Dansez pentru tine", ca urmare a voturilor telespectatorilor.

 "Doctorul mi-a interzis categoric sa mai particip. În ajutor imi sare chiar Marian Dragulescu. Am vorbit cu el si raspunsul lui e unul pozitiv", a dezvaluit interpretul de peste Prut.
Astfel, vineri, 9 noiembrie, Marian Dragulescu va dansa alaturi de Andreea Preda.
Misiunea lui Marian este una extrem de dificila. Și asta pentru ca va trebui sa se obisnuiasca mai intai cu Andreea, dar si pentru ca echipa ei este din nou condamnata la duel. Daca vor trece cu bine de cofruntare, iar Pavel se va recupera in totalitate, Andreea isi va continua lupta alaturi de cantaret.
"Noi, echipele de la "Dansez pentru tine" ne-am imprietenit. Ma simt foarte onorat ca Pavel m-a ales pe mine, ii doresc insanatosire grabnica si vreau sa stiti ca voi trata aceasta misiune cu seriozitate maxima, asa cum am facut si in cazul Adrianei", a declarat Marian Dragulescu.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال