Bute - Froch meci revansa in 2013

Anul 2012 a fost un an de cosmar pentru Bute. A încasat prima înfrangere din cariera de profesionist si si-a pierdut centura pe care si-o aparase timp de 5 ani. În 2013 vrea sa-si ia revansa în faţa lui Froch.



Învins de Carl Froch la Nottingham si ramas fara centura de campion mondial al categoriei supermijlocie, Bute nu si-a pierdut optimismul.
"Ma bucur ca lumea a fost alaturi de mine si ma bucur ca romanii ma iubesc si au încredere în mine. Cand merg pe strada lumea ma opreste, îmi ureaza succes si cu toţii asteapta revansa”, a spus Bute (32 de ani).
Dupa înfrangerea din Anglia, Bute n-a stat degeaba. În noiembrie l-a batut pe rusul Grachev si si-a facut încalzirea pentru urmatorul meci cu Froch. Din pacate victoria nu a fost una clara si astfel contestatarii lui si acest lucru a dat apa la moara acestora, care au continuat cu remarcile jignitoare la adresa lui
“Credeţi-ma ca si eu astept revansa la fel de mult ca toţi romanii, si îmi doresc acest lucru. V-am zis, este o chestiune de timp si de negocieri”, a mai spus pugilistul de pentru Dolce Sport.


 Oricat de mult si-ar dori sa-si ia revansa, Bute e constient ca istoria meciului din Nottingham se poate repeta. “Se poate întampla orice, de acum stiu ce înseamna sa pierzi , am cunoscut gustul înfrangerii. Se poate întampla înca o data, n-ar fi o problema, nu-i nici o nenorocire.
Se putea întampla orice în box, într-o fracţiune de secunda se poate decide soarta unui meci. În orice sport e valabil acest lucru, dar mai ales în box, un sport de contact, un sport dur”, a mai spus Bute.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال