Bancul zilei cu betivi

Bancul zilei cu betivi

Iata bancul pe care am hotarat sa il postam ca bancul zilei de astazi 15 august 2018

La ora 4 dimineaţa, un bărbat beat mangă suna la interfonul unui bloc.
Răspunde o femeie:
- Da? Cine e?
- Auzi, soţul tău e acasă?
- Da!
Tipul închide şi sună la alt apartament.
Răspunde altă femeie:
- Da? Cine e?
- Auzi, soţul tău e acasă?
- Da!
Închide iar tipul şi sună la alt apartament, unde îi răspunde tot o femeie:
- Da? Cine e?
- Auzi, soţul tău e acasă?
- Nu!
- Bun! Vino jos atunci, să vezi dacă nu sunt eu!

Iata si alte bancuri cu betivi care au concurat astazi pentru bancul zilei:

Un betiv intra intr-un bar ,se opreste in fata unui cuplu si ragaie.
Tanarul,furios:
- Cum indraznesti sa ragai inaintea prietenii mele?
- Scuze nu stiam ca e RANDUL EI!


Doi marinari se certau in incinta unui magazin :
-Ba,luam doua sau trei?
-Ba, io zic sa luam doua ca data trecuta am luat trei si ne-a ramas una!
COMANDA:
-Doua bomboane si sapte sticle de rom!

Doi betivi ies dintr-un bar si opresc un biciclist.
– Scuza-ma draguta, imi spui la ce ora trece urmatorul tramvai?
– Ei bine e abia ora 12. Urmatorul tramvai trece abia pe la ora 6.
– Multumim! Haide, putem trece strada linistiti!

Noaptea tarziu langa un bar .
Peste tot liniste, dar deodata iese Bula injurand si mort de beat.
Trece strada peste un loc nemarcat.
Un politist il vede si-i spune sa se intoarca.
– M-as intoarce dom’ politist, da nu mai am bani.


Un tip intra intru-un bar, se duce la barman si-i spune:
- Barman, da-mi un whisky, ca-i de belea!
Bea paharul repede...
- Mai da-mi unul, ca-i de belea!

-Un tip beat cu o cheie de masina in mana, "interpeleaza" un politist pe strada:
- Dom' politist, hic, mi-a furat cineva masina, hic, din cheie ...
Politistul il priveste si-i zice:
- Domnule, esti beat si nu stii ce vorbesti!
Abia te tii pe picioare ... si vezi ca esti si descheiat la pantaloni....
La care betivul, privindu-si prohabul descheiat zice:
- Hopa ! Hic ! Mi-au furat-o si pe Tanta ...
Il bea si pe-al doilea.
- Mai da-mi unul, ca-i de belea!
Curios, barmanul il intreaba:
- Da, de ce e de belea?
- E de belea, ca n-am bani sa platesc bautura.

Un betiv in spital intreaba un mosneag:
- Cum te impaci tataie, cu aparatul auditiv ?
- Excelent, deja mi-am schimbat termometrul.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال