Bancul zilei cu Bula si un politist

Bancul zilei cu Bula si un politist

Noaptea tarziu langa un bar .
Peste tot liniste, dar deodata iese Bula injurand si mort de beat.
Trece strada peste un loc nemarcat.
Un politist il vede si-i spune sa se intoarca.
– M-as intoarce dom’ politist, da nu mai am bani.


Cititi si alte bancuri cu politisti care puteau fi bancul zilei de astazi:
Un poliţist discuta cu doi colegi:
– Băi, copilul meu e prost, nu ştie cât face 1 minus 1.
– Bă, al meu e şi mai prost, zice al doilea, nu ştie cât face 1 plus 1.
Al treilea:
– Nu ştiţi ce vorbiţi, veniţi la mine acasă să vedeţi ce prost este al meu.
Acasă la al treilea poliţist:
– Bă, Costeluş, vino la tata, du-te la colţul blocului şi vezi dacă vin acasă.
– Bine, tati, mă duc.
După cinci minute se întoarce:
– Nu vii.
– Vedeţi, bă?
Cei doi poliţişti:
– Ce prost, parcă nu putea să se uite de pe balcon!

Un poliţist încearcă să oprească un automobil.
Dar ignorând semnalele, maşina îşi continuă drumul, aşa că poliţistul trage un foc şi îl răneşte pe şofer.
După încă o împuşcătură îl răneşte pe pasagerul din dreapta.
Apropiindu-se de automobilul oprit, el strigă:
– Bine că te-ai oprit! A treia oară nu trăgeam în aer.

Politistul opreste un preot.
– Parinte, ai baut ceva ?
– Doar apa !
– Dar eu simt miros de vin.
– Iisuse, ai facut-o din nou!
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال