Bancul zilei din 6 august 2018

Bancul zilei din 6 august 2018

O femeie foarte atrăgătoare intră împreună cu bunica ei într-un cabinet medical.
– Am venit pentru o examinare, îi spune tânăra femeie doctorului.
– În regulă, spune doctorul. Mergeţi după cortină şi dezbrăcaţi-vă.
– Nu, bunica mea e cea care nu se simte prea bine.
– Am înţeles, spune doctorul. Doamnă, vă rog să scoateţi limba.



Daca ti-a placut iata si alte bancuri cu doctori care ne-am fi dorit sa fie bancul zilei de astazi:

Popescu şi soţia la doctor.
– Domnule Popescu, sincer, nu îmi place cum arată soţia dumneavoastra, spuse doctorul.
– Nici mie, dar la ce avere are taică-su, mai contează?

Se duce mos Gheorghe la dentist si-ntreaba:
– Taica, solutie de dizolvat dintii, aveti?
– Tataie, lumea vine aici sa-si puna dintii, nu sa-i strice, raspunde doctorul. Da’ de ce-ti trebuie solutia?
– Uite taica, mi-am inghitit placa si de-o saptamana, de cate ori ma duc la WC si apoi dau sa ma sterg, ma musca de degete..!

Doctorul intra intr-un restaurant si se aseaza la o masa.
Vine chelnerul si ii spune politicos:
– Am picioare afumate, ficat in sange, rinichi murati…
La care doctorul foarte nervos ii replica:
– Mai omule,eu am venit aici sa mananc nu sa-ti ascult necazurile!!




Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال